Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

BAR 007 (prezentacja)Pokaż profil konstruktora
 <<
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 6 marca 2005
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Chin - 16 października 2005
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:Grand Prix Kanady - 12 czerwca 2005
Ostatnie pole position:Grand Prix Kanady - 12 czerwca 2005
Zaliczone Grand Prix:16
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:38
Podwozie:z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu
Zawieszenie:ramiona i popychacze aktywujące skręcane sprężyny i wahacze, mechaniczne stabilizatory poprzeczne
Amortyzatory:Showa
Koła:BBS z magnezu, przednie szerokie na 312mm, tylne szerokie na 340mm
Opony:Michelin Pilot
Hamulce:dwie sześciotłokowe szczęki Alcon z przodu i z tyłu, tarcze i podkładki z włókna węglowego
Układ kierowniczy:mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem B.A.R
Kierownica:konstrukcja z włókna węglowego B.A.R
Siedzenie:z kompozytu włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy
Pasy bezpieczeń.:sześciopunktowa uprząż (75-milimetrowe paski na ramiona z systemem HANS)
Zbiornik paliwa:wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL, pojemność 150 litrów
Akumulator:kwasowo-ołowiowy 3Ah
Instr. w kokpicie:wyświetlacz na kierownicy B.A.R
Przekładnia:sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów wyprodukowana przez B.A.R, Honda i Xtrac; siedem biegów, mechanizm zmiany hydrauliczny
Sprzęgło:z włókna węglowego
Wymiary
Przedni ślad:1460 mm
Tylny ślad:1420 mm
Rozstaw osi:3140 mm
Długość:4465 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu BAR 007 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 2005163238021011Honda RA005E 3.0 V10T. Sato, J. Button, A. Davidson
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2005
Albert Park4T. SatoHonda RA005E 3.0 V102014wycofał się
Albert Park3J. ButtonHonda RA005E 3.0 V10811wycofał się
Sepang4A. DavidsonHonda RA005E 3.0 V1015NSsilnik
Sepang4T. SatoHonda RA005E 3.0 V10-NWchoroba kierowcy/zastąpiony przez Davidsona
Sepang3J. ButtonHonda RA005E 3.0 V109NSsilnik
Sakhir3J. ButtonHonda RA005E 3.0 V1011NSsprzęgło
Sakhir4T. SatoHonda RA005E 3.0 V1013NShamulce
Imola4T. SatoHonda RA005E 3.0 V106ZDużycie paliwa jako balastu/P5; za naruszenie regulaminu technicznego zespół został wykluczony z dwóch następnych wyścigów
Imola3J. ButtonHonda RA005E 3.0 V103ZDużycie paliwa jako balastu/P3; za naruszenie regulaminu technicznego zespół został wykluczony z dwóch następnych wyścigów
Nürburgring4T. SatoHonda RA005E 3.0 V101612
Nürburgring3J. ButtonHonda RA005E 3.0 V101310
Gilles Villeneuve4T. SatoHonda RA005E 3.0 V106NShamulce
Gilles Villeneuve3J. ButtonHonda RA005E 3.0 V101NSwypadek
Indianapolis4T. SatoHonda RA005E 3.0 V108NWopony
Indianapolis3J. ButtonHonda RA005E 3.0 V103NWopony
Magny-Cours4T. SatoHonda RA005E 3.0 V10411
Magny-Cours3J. ButtonHonda RA005E 3.0 V1074
Silverstone4T. SatoHonda RA005E 3.0 V10716
Silverstone3J. ButtonHonda RA005E 3.0 V1025
Hockenheim3J. ButtonHonda RA005E 3.0 V1023
Hockenheim4T. SatoHonda RA005E 3.0 V10812
Hungaroring4T. SatoHonda RA005E 3.0 V10108
Hungaroring3J. ButtonHonda RA005E 3.0 V1085
Istanbul3J. ButtonHonda RA005E 3.0 V10135
Istanbul4T. SatoHonda RA005E 3.0 V10209
Monza4T. SatoHonda RA005E 3.0 V10416
Monza3J. ButtonHonda RA005E 3.0 V1038
Spa-Francorchamps4T. SatoHonda RA005E 3.0 V1010NSkolizja z M. Schumacherem
Spa-Francorchamps3J. ButtonHonda RA005E 3.0 V1083
Interlagos4T. SatoHonda RA005E 3.0 V101910
Interlagos3J. ButtonHonda RA005E 3.0 V1047
Suzuka4T. SatoHonda RA005E 3.0 V105ZDspowodowanie kolizji z Trullim
Suzuka3J. ButtonHonda RA005E 3.0 V1025
Shanghai3J. ButtonHonda RA005E 3.0 V1048
Shanghai4T. SatoHonda RA005E 3.0 V1017NSskrzynia biegów; kara przejazdu przez boksy za falstart
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca