Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Gasly: Straciliśmy dziś wszystkie atuty

Francuz przyznał, że zmiany dokonane w nocy przyniosły zbyt mocny efekt.
Łukasz Godula, 14 kwietnia 2018, wyświetlenia: 1910<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pierre Gasly był rozbity po dzisiejszym „ogromnym kroku w tył” w kwalifikacjach do GP Chin. Kierowca Toro Rosso uważa, że ich samochód „stracił wszystkie atuty” w ciągu jednej nocy.

Po niesamowitej jeździe po czwartą pozycję w Bahrajnie, Gasly zakwalifikował się dzisiaj na 17. miejscu. Tor w Chinach zgodnie z oczekiwaniami nie pasuje charakterystyce napędzanego silnikiem Hondy bolidu STR13 tak dobrze jak obiekt Sakhir, jednak osiągi Gasly'ego znacznie różniły nawet w porównaniu do piątkowych treningów.

„Wiedzieliśmy, że czołowa dziesiątka będzie trudna do osiągnięcia, jednak oczekiwaliśmy 11 lub 12 lokaty i mniejszej straty” – powiedział Gasly. „Myślę, że dziś zrobiliśmy duży krok w tył w porównaniu do piątku, straciliśmy sporo osiągów i nie spodziewaliśmy się tego”.

Gasly przyznał, że zmiany, których dokonano w nocy miały „znacznie większy wpływ” niż zakładano i wyjaśniał, iż zespół nie miał już czasu do wprowadzenia znacznych poprawek przed kwalifikacjami.

„Dokonaliśmy kilku zmian i zupełnie zmienił się balans, to totalna odmiana w porównaniu do wczoraj, straciliśmy wszystkie atuty samochodu i jest po prostu bardzo trudno” – dodał Gasly. „Prawie się rozbiłem w ósmym zakręcie podczas treningu. Po prostu straciłem całą przyczepność z tyłu”.

„Wczoraj stabilność była naszą mocną stroną. Miałem bardzo dużą nadsterowność, cierpiała trakcja, nie miałem jej wcale. Ultramiękkie opony w kwalifikacjach zazwyczaj dają dużą przyczepność i czuć potencjał, jednak wszędzie się dziś ślizgały. W trzecim, szóstym, dziesiątym i trzynastym zakręcie, gdzie potrzeba trakcji”.

Gasly przyznał, że ich samochód w tym roku prezentuje nierówną formę, gdyż super forma w Bahrajnie poprzedzona była słabym występem w Australii oraz teraz w Szanghaju. Jego partner zespołowy, Brendon Hartley dotarł do Q2 w czasówce, jednak zaliczył zaledwie 15. miejsce i uważa, że wiatr oraz niższe temperatury były ważnymi czynnikami w słabych osiągach ekipy.

„Nie wydaje mi się, byśmy mieli potencjał na wyższe pozycje, nie byliśmy jakkolwiek blisko tego co prezentowaliśmy w Bahrajnie” – przyznał Hartley.

„Moja opinia jest taka, że temperatury oraz wiatr były najważniejszymi czynnikami. Nie mówię, że to odpowiada na wszystkie pytania, ale wydaje się być trendem, tak samo było w Australii. Zawsze gdy było cieplej byliśmy konkurencyjni i za każdym razem wiatr przeszkadzał nam bardziej niż innym”.

„Aerodynamika w samochodzie F1 jest bardzo skomplikowana i gdy wieje wiatr to wszystko psuje, naprawdę mieliśmy z tym problem. Dobrą wiadomością jest to, że wiemy, iż w samochodzie jest potencjał, jednak musimy go wydobyć w każdych warunkach”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.12.2018  Gasly nie obawia się rywalizacji z Verstappenem w jednym zespole
19.12.2018  Verstappen zadowolony z zatrudnienia Gasly'ego przez Red Bulla
10.12.2018  Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu
25.11.2018  Verstappen: Olej z silnika Gasly'ego zabrudził mój wizjer
16.11.2018  Gasly: Opony tracą osiągi po przejechaniu trzech zakrętów za innym bolidem
Tagi:
Szanghaj
Gasly P.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca