Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.04.2018

John Booth odszedł z Toro Rosso

Leclerc: Ericsson zasługuje na większy szacunek

Williams próbuje wyeliminować problemy z układem chłodzenia bolidu

Berger: Porsche rozważa wejście do F1 od 2021 roku

Verstappen: Red Bull może mieć problemy na długich prostych

22.04.2018

Key: Toro Rosso korzysta z doświadczenia Hartley'a z WEC

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Williams nie obawia się skutków utraty sponsora tytularnego

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu

17.04.2018

Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019

Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wolff: Nie spodziewaliśmy się tak mocnego tempa Ferrari

Szef Mercedesa sugeruje, że jego zespół miał problemy z pracą ogumienia.
Nataniel Piórkowski, 14 kwietnia 2018, wyświetlenia: 1796<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef działu sportów motorowych Mercedesa – Toto Wolff, przyznał, że nie spodziewał się, iż Ferrari będzie prezentowało tak mocne tempo w kwalifikacjach do GP Chin.

Kierowcy Scuderii: Sebastian Vettel i Kimi Raikkonen osiągali bardzo konkurencyjne rezultaty już od trzeciego treningu, a kwalifikacje zakończyli z dwoma najlepszymi wynikami i blisko półsekundową przewagą nad Valtterim Bottasem i Lewisem Hamiltonem.

„Nie, nie spodziewaliśmy się, że Ferrari będzie tu tak mocne. Przez cały dzień prezentowali niezwykle konkurencyjne tempo. Ich osiągi z kwalifikacji dały im pierwszy rząd. Naprawdę mamy teraz o czym myśleć” – powiedział Wolff po zakończeniu sobotniej czasówki w Szanghaju.

„Nie jest łatwo. Brakuje nam przyczepności. Można wypaść z okna operacyjnego, jeśli opony są dogrzane zbyt mocno lub zbyt słabo. To dwie skrajności – z podobnymi mierzyliśmy się w Bahrajnie. Sądzę, że nasze problemy mają związek z ogumieniem” – sugerował Austriak.

„Jutro ma być dużo cieplej. Mam nadzieję, że dokonaliśmy właściwych wyborów co do ustawień bolidu i w wyścigu zaprezentujemy lepsze tempo niż Ferrari. Nie ma tu miejsca na zbyt wiele zagrywek strategicznych. Jeśli będziemy mieli tempo, to pojawi się szansa na strategiczne podcięcie lub nadcięcie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.04.2018  Williams próbuje wyeliminować problemy z układem chłodzenia bolidu
18.04.2018  Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?
17.04.2018  Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo
15.04.2018  Hamilton: Grand Prix Chin okazało się dla mnie katastrofą
14.04.2018  Hamilton: Nie wiem, czy w wyścigu uda nam się rzucić wyzwanie Ferrari
Tagi:
Mercedes
Wolff T.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mich909090, 14.04.2018 09:48[!]
Czytałem przed sezonem i po Australii, że już nie mają problemów z pracą ogumienia. Teraz wygląda to gorzej niż w zeszłym roku. Mam nadzieje ze to chwilowe problemy i Merc ogarnie się w dalszej części sezonu.Mam juz dosyć Vettela na 1 miejscu.
marcelo92, 14.04.2018 09:50[!]
Pirelli zmieniło już opony specjalnie dla Mercedesa i dalej mają z nimi problem ?
zgf1, 14.04.2018 09:57[!]
No i ciekawe kto komu zmyl usmiech z twarzy :)
mariusz0608, 14.04.2018 10:21[!]
Merc ma ewidentny kłopot z pracą ogumienia, co Ferrari skrzętnie wykorzystuje, gdyż u nich ten problem nie występuje.
To kwestia charakterystyki zawieszenia, bo cóż innego może wpływać na niedogrzewanie, bądź przegrzewanie opon... Weszły w tym sezonie nowe opony i powrócił stary problem Mercedesa.
@marcelo92: Pirelli jeszcze niczego nie zmieniło w oponach - tak a propos, a już w szczególności dla Mercedesa. Były przymiarki do tego, ale nie na Chiny...
nickolas, 14.04.2018 10:21[!]
@mich909090
Niech się tak 'odgarniaja' do końca roku. Widocznie jeszcze im śnieg zalega z Barcelony ;)
Mnie się nie podoba żadna dominacja trwająca latami więc dobrze że jest jakaś odmiana.
Życzyłbym sobie większego udziału innych zespołów i kierowców.
Na zasadzie 2 się bije, trzeci bierze tytuł 😀
al_bundy_tm, 14.04.2018 21:22[!]
Cytat nickolas :
Na zasadzie 2 się bije, trzeci bierze tytuł 😀
Mark Webber i Fernando Alonso vs Sebastian Vettel w 2010.
Fernando Alonso i Lewis Hamilton vs Kimi Raikonnen w 2007.
Piękne czasy walki do ostatniej prostej w F1. Dorzuciłbym jeszcze sezon 2008.

W 2010 Sebastian pierwszy raz na fotel lidera wyszedł po ostatnim wyścigu.
Czy był kiedyś wcześniej taki przypadek w historii F1, żeby rzutem na taśmę skraść komuś tytuł?
A w 2007 Kimi liderem był tylko po pierwszym i po ostatnim wyścigu sezonu :)
Tetracampeon, 14.04.2018 22:03[!]
Cytat al_bundy_tm :
Czy był kiedyś wcześniej taki przypadek w historii F1, żeby rzutem na taśmę skraść komuś tytuł?


John Surtees w 1964 roku. Jim Clark przegrał wtedy tytuł przez wartą kilka groszy uszczelkę, która poddała się w decydującym wyścigu. Surtees zdobył mistrzostwo po tym jak jego zespołowy partner Lorenzo Bandini wyrzucił z toru lidera punktacji Grahama Hilla, a potem oddał Surteesowi kluczową drugą lokatę na ostatnim okrążeniu, na którym zatrzymał się też Lotus Jima Clarka.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca