Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.10.2018

Brown: Vandoorne nie jest wystarczająco agresywny w Formule 1

Hartley: W ostatnich wyścigach spełniłem postawione przede mną warunki

Doornbos: Mercedes może zatrudnić Ocona już na sezon 2019

Szafnauer: Potwierdzimy umowę ze Strollem gdy wyjaśni się przyszłość Ocona

Kubica otrzymał propozycję funkcji kierowcy rozwojowego Ferrari?

Vettel: Zbyt długo zajęło nam zrozumienie błędów

Alonso chciałby sprawdzić nową kamerę pokładową w F1

Mercedes zmodyfikował felgi w obawie przed protestem Ferrari

22.10.2018

Stroll może zadebiutować w Force India przy okazji testów w Abu Zabi

Magnussen i Steiner krytykują przepisy dotyczące zarządzania paliwem

Verstappen podekscytowany perspektywą kolejnego sezonu

Vandoorne będzie pomagał Mercedesowi w symulatorze

GP USA: weekend w obiektywie

GP USA: opony użyte w wyścigu

Ocon i Magnussen wykluczeni z wyników GP USA (akt.)

21.10.2018

Raikkonen: Udowodniłem, że niektórzy ludzie się mylili

Kevin Magnussen z możliwą dyskwalifikacją za zbyt duże zużycie paliwa

Alonso: W F1 ściga się więcej amatorów niż w WEC

Grosjean zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie do GP Meksyku

Horner: Ricciardo wybił dziurę w ścianie po odpadnięciu z GP USA

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

F1 ustanowi nowy limit paliwa na wyścig od sezonu 2019?

Według AMuS, do spotkania w tej sprawie dojdzie 17 kwietnia.
Mateusz Szymkiewicz, 14 kwietnia 2018, wyświetlenia: 1873<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Auto Motor und Sport donosi, iż władze Formuły 1 rozważają podniesienie limitu paliwa na wyścig od sezonu 2019.

Aktualnie maksymalna ilość paliwa na niedzielne zmagania wynosi 105 kilogramów, co spotyka się z krytyką ze strony kierowców, którzy muszą odpuszczać na dystansie całych zmagań i nie są w stanie wykorzystać pełnego potencjału bolidu.

Mimo to jak podaje Auto Motor und Sport, podczas spotkania Grupy Strategicznej zaplanowanego na 17 kwietnia zostanie przedyskutowana kwestia podniesienia limitu paliwa. „Jest on ustanowiony na zbyt niskim poziomie” – powiedział anonimowo jeden z inżynierów Mercedesa.

Innym poruszonym tematem ma być uproszczenie konstrukcji przednich skrzydeł, w celu zwiększenia liczby manewrów wyprzedzania. „Tak, wciąż mamy trochę czasu, by dojść do porozumienia w kontekście przyszłego roku” – dodał Bob Bell, dyrektor techniczny Renault.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.10.2018  Magnussen i Steiner krytykują przepisy dotyczące zarządzania paliwem
21.10.2018  Alonso: W F1 ściga się więcej amatorów niż w WEC
20.10.2018  Horner: Ostre kary za zbyt szybką jazdę pod czerwonymi flagami są do niczego
20.10.2018  Alonso: Powinniśmy dostawać więcej opon na mokry tor
18.10.2018  Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019
Tagi:
F1 ogólnie
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
grzesiekf, 14.04.2018 12:24[!]
Cytat :
uproszczenie konstrukcji przednich skrzydeł

rok 2009 dzwonił i prosił o zwrot swoich pomysłów. "W 2008 pakiet aerodynamiczny był zbyt rozbudowany i utrudniał wyprzedanie!" -> "Trzeba uprościć aero, dać większe przednie skrzydła z ruchomymi klapami, zwęzić i podnieść tylne, żeby nie tworzyło tyle "brudnego powietrza" -> kilka lat później -> "W 2017 trzeba przyspieszyć bolidy o 5 sek na okrążeniu! Więcej aero!" -> kilka lat później -> "Samochody nie mogą jechać blisko siebie przez zbyt rozbudowane aero, trzeba uprościć konstrukcje przednich skrzydeł"

nosz kurka wodna, ile można!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca