Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2017
GP Australii
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Azerbejdżanu
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2017
Klasyfikacje generalne 2017
Statystyki z sezonu 2017

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Interlagos.
Grande Prêmio Heineken do Brasil 201712 listopada
Autódromo José Carlos Pace
Długość toru: 4,309 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,909 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:09,822 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:11,473 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
208,517 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.15Sebastian VettelFerrari SF70H711h31m26,2604
2.177Valtteri BottasMercedes W08 EQ Power+71+0:02,7624
3.=7Kimi RaikkonenFerrari SF70H71+0:04,6004
4.-44Lewis HamiltonMercedes W08 EQ Power+71+0:05,4684
5.133Max VerstappenRed Bull RB1371+0:32,9405
6.83Daniel RicciardoRed Bull RB1371+0:48,6914
7.219Felipe MassaWilliams FW4071+1:08,8824
8.214Fernando AlonsoMcLaren MCL3271+1:09,3634
9.411Sergio PerezForce India VJM1071+1:09,5004
10.327Nico HulkenbergRenault R.S.17701 okr.4
11.355Carlos SainzRenault R.S.17701 okr.4
12.710Pierre GaslyToro Rosso STR12701 okr.4
13.49Marcus EricssonSauber C36701 okr.4
14.194Pascal WehrleinSauber C36701 okr.3
15.48Romain GrosjeanHaas VF-17692 okr.4
16.=18Lance StrollWilliams FW40692 okr.5
Niesklasyfikowani
28Brendon HartleyToro Rosso STR1240jednostka napędowa5
2Stoffel VandoorneMcLaren MCL320kolizja z Magnussenem 0
31Esteban OconForce India VJM100kolizja z Grosjeanem 0
20Kevin MagnussenHaas VF-170kolizja z Vandoorne'em0
Najszybsze okrążenie: Max Verstappen (Red Bull RB13) - 1:11,044 na 64 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 200,733 km/h

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
krzychol2000, 12.11.2017 21:50[!]
Z tego co widziałem we wcześniejszych latach to moderatorzy kilka lat temu po każdym wyścigu pilnowali porządku na forum, nie trzeba było zgłaszać niczego, bo od razu za złamanie regulaminu dawali ostrzeżenie lub bana. A teraz? Trzeba zgłaszać do moderacji i komentarz zostanie tylko usunięty zamiast dać ostrzeżenie lub bana. Moderatorzy słodko śpią i przymykają oko na pewne rzeczy, i w pewnym sensie przez to ten portal schodzi na psy.

Ja przedstawiam swój punkt widzenia. Ale jeżeli Wy macie mnie na tym forum za trolla, dzieciaka, czy jakiegoś niedorozwoja, lub traktujecie mnie niepoważnie i kpicie sobie ze mnie, to proszę bardzo. Wiem, że zaraz spadnie na mnie grad pocisków i mnie wyśmiejecie, ale mnie to już nie interesuje, bo ten portal nie jest mi już do szczęścia potrzebny. Ja się tu już nie pojawię, więc żegnam nie pozdrawiając.

P.S. Nie martwcie się, nie będzie żadnego multikonta. Ja nie Macko93.
marios76, 12.11.2017 22:24[!]
@Falarek Masz rację! Jakby nie SC to Lewis miałby parę okrążeń więcej na odrabianie straty, a gdyby maruderzy nie przeszkadzali, kto wie co by się dalej stało i kogo by jeszcze nie wyprzedziłw:) PS zakładam, że na "żółtych" jechał by wtedy parę okrążeń więcej, a na supermiekkich tyle samo ;)
Yurek, 12.11.2017 22:33[!]
@krzychol2000 - mnie i pewno większości nie chodzi o to, żeby kogokolwiek wyśmiewać, ale jeżeli X osób zwraca Ci uwagę na przykład, że wyliczanki są lekko irytujące, to może coś jest na rzeczy (ja tam się nic nie odzywałem, ale jak widać nie tylko mnie to denerwuje). Zamiast trzaskać drzwiami czy usuwać swoje komentarze, lepiej przemyśleć.
Cytat villy :
A czemu BAR żenada?? Dla tego, że kolejna awaria zabrała znów punkty??

Gdyby nie awarie, w 1999 BAR mógłby zdobyć może nawet kilkanaście punktów. 001 był dość dobry. W Hiszpanii, o ile pamiętam, Villeneuve jechał na trzecim miejscu.
villy, 12.11.2017 23:17[!]
Jak dla mnie, to Villeneuve cuda wykonywał tym BAR-em, niestety awarie robiły swoje. Np. w Brazylii 1999 z 21. pola przebił się na 7. miejsce.
Aeromis, 12.11.2017 23:23[!]
Medale za wyrozumiałość i trzymanie się w razem niczym 300-tu, pokazaliście mu (krzychol2000) gdzie raki zimują. Udowodniliście że ironia od tych lepszego sortu jest wielką wartością, którą trzeba pielęgnować. Po co urozmaicać komuś życie mądrością, przecież i tak nigdy nie dogoni. W sumie sam niedawno miałem podobną sytuację. Moderatorzy rzeczywiście mają wszystko w dupie, dziś nawet chamstwo nie jest tu tępione, a co dopiero "zwykły hejt" jaki tu sobie urządziliście. Wiele osób zaczynało przygodę z portalami/forami od niezbyt dystyngowanych wypowiedzi, ale to trzeba jeszcze pamiętać.
No, ale zmasakrować takiego świeżaka to duma, szacun. Jak się młodego w łeb walnie to zrozumie, im mocniej dostanie tym będzie mądrzejszy...
Yurek, 12.11.2017 23:35[!]
Cytat villy :
Villeneuve cuda wykonywał tym BAR-em

Bo wykonywał, no ale dla wielu pozostanie gościem z okropnym epizodem w Sauberze, zastąpionym przez Kubicę. A to jest niesprawiedliwe.
@Aeromis - jestem tutaj nie od dzisiaj i jakoś nie przypominam sobie, żebym próbował masakrować każdego nowego i "młodego". Pamiętasz gościa od airboksa w Mercedesie? Ano właśnie. To jest podobny kazus (przyznaję - może mniejszego kalibru, ale chodzi o pewną prawidłowość).
marios76, 13.11.2017 00:59[!]
@Aeromis Patrz jak chcesz, starałem się parę razy pokazać chłopakowi, którędy droga. Fakt, zdarzyłami się krytyka- ale konstruktywna-prosilem o wyciągnięcie wniosków. Podjął kolega decyzje- to trudno, osobiście wolałbym by zniknął z forum nasz notoryczny klamca. Szkoda chłopaka, bo mimo młodego wieku, potrafił wyciągać ciekawe wnioski, niestety dla siebie, zdarzało mu się napisać jakiś bezwartościowy bełkot. W sumie, gdyby to pominąć, było by nieźle. Sam widzisz jak tu jest- czym innym jest lekka ironia, a czym innym jakaś "masakracja" która innego ... kręci, a dawno go tu nie powinno być-jak sam zapewniał. Jak dla mnie @krzychol2000 mimo młodego wieku, ma pewnie więcej honoru niż @mcracer vel @macko93... A co do adminów, to ostatnie ostrzeżenie dostałem za ... zapytanie. To pierwsza sprawa, poza tym jak mają się zajmować forum, jak nawet nie mają czasu i chęci wspomnieć kolegi, założyciela strony w rocznicę śmierci :/
Zastanawiam się kiedy poprawia ilość pit stopów, choć osobiście przy krótszych przejazdach przez aleje serwisową; opony o takiej wytrzymałości chyba by mnie bardziej cieszyły ;)
gumek73, 13.11.2017 06:47[!]
Jak chodzi o Hamiltona i jego super jazdę, to koniecznie trzeba zwrócić uwagę na to, że dostał nowy silnik, taką małą "hybrydę", z niektórymi częściami przewidzianymi do użycia w 2018r. Do tego cały zestaw musi mu starczyć tylko na dwa wyścigi, więc napewno wyciągneli z tego wszystkiego jeszcze więcej mocy.
Pamiętam taką sytuację, nie jestem pewien, mógł to być rok 2004, albo trochę później, w każdym razie M. Schumacher do swojego Ferrari, na ostatni wyścig właśnie w Brazyli, dostał też nowy silnik, który niegdyś miał starczać na dwa wyścigi i wtedy Ferrari również zrobiło z niego prawdziwą rakietę, Schumacher na końcu prostej wyprzedzał wszystkich bez najmniejszego problemu, a też, choć nie pamiętam dlaczego, musiał gonić z końca stawki.
Yurek, 13.11.2017 07:35[!]
Cytat gumek73 :
choć nie pamiętam dlaczego, musiał gonić z końca stawki.

Sam napisałeś :) "M. Schumacher […] dostał też nowy silnik".
Oj, miał coś szczęście Schumi do Interlagos. Przecież w 2006 też musiał wszystkich gonić.
gumek73, 13.11.2017 11:12[!]
@Yurek.
Faktycznie tak napisałem :) Trochę nieświadomie, a trochę nie byłem pewien, bo Hamilton nie z powodu samego silnika musiał gonić, tylko wiadomo.
Pawcio23, 13.11.2017 17:36[!]

to prawda sam miałem bana za spytanie się ile Kvyat ma punktów karnych

brak kultury, obrażanie, złorzeczenie (np. "niech x kierowca rozwali się na bandzie"), stosowanie określeń typu FIAmilton, ScuderFIA i Rusek, pisanie nic nie wnoszących lub nie związanych z danym tematem wypowiedzi (np. "kierowca x rządzi", "pozdrawiam fanów zespołu x"), nadużywanie WIELKICH LITER (można tylko 2-3 wyrazy), poruszanie spraw ze świata religii lub polityki i stawianie samych świeczek (['], [*]) może się skończyć usunięciem komentarza bez ostrzeżenia lub w najgorszym wypadku zablokowaniem twojego konta

śmiech na sali

powtarazam OBRAZANIE
I tu wychodzi wasza hipokryzja jeśli chodzi o krzychol200 obrazaja go a nikt nie ma bana

a pozatym wyliczanki jakoś wcześniej wam nie przeszkadzały i jeszcze cos
ferrari-swietny wyscig bardzo dobrze kimi
mercedes-dobry wyscig swietny comeback hamiltona
red bull - przyzwoicie
williams - strolla przemilcze brawo massa
mclaren - jakby nie honda to cos by moglo z tego byc
renault - mogly byc podwojne punkty ale wyszlo jak wyszlo
force india - szkoda ocona perez mogl byc wyzej
sauber - przemilcze
haas - powinni juz dawno wykluczyc kierowcow z mistrzostw
toro rosso - mogly byc punkty gdyby nie błędy gaslyego
marios76, 14.11.2017 12:09[!]
@Pawcio23 Naprawde zalozyles konto by to napisac? Ja kolegi nie obrazalem- sam sie obrazil. Faktem jest , ze niektore ego teksty krytykowano i pouczano go co i jak. Niektorzy tez pewnie w jakis sposob go nazwali, ale nie wszyscy. Natomiast ze spraw regulaminowych, nikt jak on nie krzyczal na forum (naduzywanie wielich liter) wielokrotnie, oraz nic nie wnoszacych do tematu "kierowca x rzadzi" tez kolege do bana predysponowaly. W takich zwyklych przypadkach, ktore nie sa efektem chamstwa nie reaguje do moderatora. A jak czasem reaguje, to reakcja jest czesto opozniona, czasem jej brak. Mysle, ze sam yu jestem postacia dosc kontrowersyjna, zdarzaja mi sie wymiany zdan i pogladow z roznymi uzytkownikami, ale chyba chamem nie jestem? ;) Choc przyznam ze bylo/ jest na forum kilku uzytkownikow ktorym na pewno sie moje zdanie nie podobalo. (Na ich temat)
Kolega sie niepotrzebnie obrazil, mogl mniej pisac pod wplywem emocji, to mlody chlopak jeszcze; a byly tematy gdzie popisywal sie logika i ciekawymi pogladami. Moze gdyby wiecej wnioskowal z tego co mu pisano, forum by nie opuscil?
Pawcio23, 16.11.2017 18:47[!]

głupi jesteś czy udajesz serio myślisz że załozyłem konto tylko by to napisać
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca