Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.05.2018

Alonso: GP Monako było prawdopodobnie najnudniejszym wyścigiem w historii F1

Gasly: Wydłużony stint na hipermiękkich oponach był niesamowity

Vandoorne: McLaren poświęcił mój wyścig na rzecz Alonso

27.05.2018

GP Monako: weekend w obiektywie

GP Monako: opony użyte w wyścigu

Leclerc uniknął kary za kolizję z Hartley'em podczas GP Monako

Hamilton: Wyścig o GP Monako był jak przejażdżka

Ricciardo wygrał wyścig w Monako korzystając z sześciu biegów

Daniel Ricciardo wygrywa Grand Prix Monako

GP Monako: najszybsze okrążenia wyścigu

GP Monako: wyniki wyścigu

Fuoco wygrywa szalony sprint F2 w Monako

Wolff: Vandoorne potrzebuje tylko czasu by zacząć błyszczeć

Perez: Verstappen nie wyciąga wniosków ze swoich błędów

Wolff: Promotorzy wyścigów chcą niższych opłat licencyjnych

FIA oczyściła Ferrari z podejrzeń o łamanie przepisów dotyczących baterii

Renault sfrustrowane kolejnym opóźnieniem Red Bulla w sprawie decyzji

Wszyscy producenci zgodzili się porzucić MGU-H od sezonu 2021

26.05.2018

Verstappen: To nie był mój szósty incydent z rzędu

Ricciardo: Nasza przewaga była wystarczająca, by nie przesadzać

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Pierre Wache został dyrektorem technicznym Red Bull Racing

W pracę na rzecz austriackiej ekipy nadal pozostaje zaangażowany Adrian Newey.
Nataniel Piórkowski, 11 marca 2018, wyświetlenia: 2420<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pierre Wache został mianowany dyrektorem technicznym Red Bull Racing. Zespół podkreśla, że posunięcie to jest częścią ewolucji struktury zarządzającej.

Wache, który dołączył do Red Bulla w 2013 roku, pełnił dotychczas funkcję głównego inżyniera do spraw osiągów. Oficerem technicznym austriackiego teamu pozostaje Adrian Newey. Brytyjczyk angażuje się obecnie także w inne projekty – głównie rozwój hipersamochodu Aston Martin Valkyrie. Pomimo tego pomaga Red Bullowi i był obecny na testach w Barcelonie.

„To część naszej ewolucji” – powiedział szef zespołu, Christian Horner. „Adrian pozostaje oficerem technicznym, podczas gdy Pierre został przeniesiony na bardziej centralną pozycję, jaką jest funkcja dyrektora technicznego. Swoje dotychczasowe stanowiska zachowali Dan Fallows (dyrektor aerodynamiki) i Paul Monaghan (główny inżynier do spraw bolidu)”.

Wache posiada stopień doktora i specjalizuje się w mechanice płynów. Francuz rozpoczął swoją karierę w sportach motorowych w koncernie Michelin. Po tym jak ten wycofał się z dostarczania opon do Formuły 1, Wache przeszedł do Saubera a w 2013 związał się z Red Bullem.

„Zdaję sobie sprawę z odpowiedzialności i ryzyka, jaka wiążą się z tą funkcją. Wiem, jakie są wobec mnie oczekiwania i chciałbym pokazać, że jestem w stanie zrealizować określone cele. Nie zamierzam wywracać wszystkiego do góry nogami, ale na pewno będę pracował w oparciu o inny model. Adrian bardziej koncentrował się na aerodynamice, ja skupiam się raczej na przyczepności mechanicznej” – wyjaśniał Wache w rozmowie z L'Equipe.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.05.2018  Renault sfrustrowane kolejnym opóźnieniem Red Bulla w sprawie decyzji
26.05.2018  Verstappen: To nie był mój szósty incydent z rzędu
26.05.2018  Ricciardo: Nasza przewaga była wystarczająca, by nie przesadzać
26.05.2018  Horner: Verstappen musi przestać popełniać błędy
26.05.2018  Rosberg: Ricciardo powinien odejść z Red Bulla do Ferrari
Tagi:
Red Bull
Newey A.
Horner C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Peter_Sv5, 11.03.2018 12:07[!]
Dobre posunięcie. Szkoda tylko, że Red Bull nie ma silników Astona, bo wtedy Hamilton mógłby zbieleć próbując dogonić Daniela i Maxa. Zresztą mam nadzieję, że z tym systemem Halo, Lewis będzie mniej cwaniakował, bo i tak będzie mniej widział. Chociaż znając takich cwaniaków jak Wolff i Lauda, to oni pewnie coś wymyślą, żeby Lewis nie męczył się zbytnio.
rno2, 12.03.2018 07:12[!]
^ Jeszcze się pierwszy kwartał roku nie skończył, a już mamy najgłupszy komentarz A.D. 2018.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca