Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2019

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

09.01.2019

Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent

Ocon: Racing Point zniweluje stratę do czołowej trójki

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Usterka hamulców wykluczyła Toro Rosso z popołudniowych jazd

Pierre Gasly pokonał za kierownicą STR13 zaledwie 54 okrążenia.
Mateusz Szymkiewicz, 6 marca 2018, wyświetlenia: 1816<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pierre Gasly potwierdził, że usterka układu hamulcowego wykluczyła Toro Rosso z popołudniowych jazd w Barcelonie.

Francuz pokonał za kierownicą STR13 zaledwie 54 okrążenia, z czego wszystkie podczas porannej części sesji na Circuit de Catalunya. Jak potwierdził reprezentant stajni z Faenzy, z dalszego udziału w testach wykluczyła go awaria hamulców, która okazała się na tyle skomplikowana, iż nie można jej było wyeliminować w krótkim czasie.

„Poranek ułożył się bardzo dobrze, ale po południu mała awaria systemu hamulcowego kosztowała nas sporo czasu i dlatego w ogóle nie jeździliśmy w dalszej części dnia” – powiedział Pierre Gasly. „Trochę szkoda, ale mam nadzieję, że poradzimy sobie ze wszystkim przed trzema pozostałymi dniami. Pod względem osiągów jest za wcześnie by cokolwiek powiedzieć, ponieważ nie jeździliśmy w trybie kwalifikacyjnym, więc ciężko o porównanie do zeszłego roku. Mimo to w tym momencie jedyną rzeczą jakiej potrzebujemy jest niezawodny silnik, byśmy mogli jak najwięcej testować przed Melbourne. Póki co jesteśmy szczęśliwi”.

Jutro za rozwój najnowszego bolidu Toro Rosso będzie odpowiedzialny drugi kierowca zespołu – Brendon Hartley.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2019  Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA
31.12.2018  Toro Rosso wydało ponad 2 miliony euro na naprawy bolidów po kolizjach
27.12.2018  Tost: Byłem zszokowany niskim poziomem wiedzy Hondy na temat bolidu F1
22.12.2018  Yamamoto: Największą zmianą w sezonie 2018 była dobra komunikacja z STR
22.12.2018  McLaren spodziewa się dołączenia Key'a na początku 2019 roku
Tagi:
Toro Rosso
Gasly P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcelo92, 06.03.2018 19:50[!]
No przyznać się, kto myślął, że nawalił silnik ? :D I od kiedy Honda ma tryb kwalifikacyjny ?
Sh3adow, 06.03.2018 20:17[!]
No ja jestem pod wrażeniem tego że Honda tak nagle dostała bezawaryjności. Przecież na internecie można oglądnąć 22 minuty samych awarii jednostek w ciągu 3 sezonów. Paradoksalnie na decyzji Rona o niezależnej Hondzie może zyskać już tylko RedBull a samo Renault tak na prawdę w McLarenie w szerszej perspektywie nic nie zmienia. No cóż, może przyjdzie taki dzień kiedy Mercedes się wycofa i będzie partnerem McLarena, póki co ani widu ani słychu a gorsze czasy dla McLarena zapowiadają się być jedynie łagodniejsze.
Coś z tym zespołem się stało po odejściu Hamiltona i inżynierów do Mercedesa, nie twierdzę, że zatrudniają niekompetentnych ludzi ale im dłużej na to patrzę to wydaje mi się że nawet ten cudowny pakiet areo o którym mówi sam Alonso i grono ludzi związanych z MCL może się okazać nie takie cudowne. W mojej pamięci mam GP Meksyku McLarena, tor na którym zdecydowanie jednostka napędowa jest bardzo ważna i na zeszłoroczne zawody Honda dostarczyła silnik z kompletem poprawek, nie było tragedii.
A teraz? Dobrze przepracowana zima i może się okazać, że Honda jest ciut gorsza lub na tym samym poziomie co Renault.

I czy rzeczywiście McLaren musiał rezygnować z Hondy jeśli sama ona wpłacała sporo pieniędzy do budżetu? Ko by mógł wiedzieć ze nagle Honda odpali..
michal132, 06.03.2018 20:49[!]
trochę mi się śmiać chce jak piszą co poniektórzy że honda może być blisko Renault lub nawet lepsza bo się poprawi tak jakby Renault wgl miało nic przy silniku nie robić.
sneer, 06.03.2018 20:51[!]
Wygląda na to, że przynajmniej po części McLaren był winien problemów.
piro, 06.03.2018 21:21[!]
Jeżeli problemy Hondy wynikały z podejścia McLarena to tylko i wyłącznie dlatego że jest to team który chce wygrywać. Taki McLaren nie jest zadowolony z dojechania do mety, oni chcą zdobyć możliwie jak najlepszy wynik i dlatego naciskali na poprawę osiągów z którą Honda sobie nie radziła. Horner kiedyś powiedział podczas testów że lepiej jest mieć awaryjny bolid który jest szybki niż wolny ale niezawodny. Łatwej poprawić niezawodność niż znaleźć brakujące sekundy.
viertolcia, 06.03.2018 23:05[!]
@michal132 Mi też jest trudno w to uwierzyć, ale patrząc na czasy (+na jakich oponach byly osiagniete) i ilość pokonanego dystansu Honda faktycznie dokonała ogromnego postępu. Co do Renault, sami przyznali, ze w silnikach na pierwsze 7 GP skupiali się na niezawodności względem zeszłorocznych jednostek, a nie poprawie osiągów (inną sprawą jest, ze podobno ani razu nie podkręcili silnika w 2017 na 100% właśnie z uwagi na probelmy z niezawodnością).

@piro Podczas testów jest dokładnie odwrotnie, lepiej jeździć wolno, ale nawijac kilometry niż zrobić 3 okr i zatrzymac sie na torze. Co do przytoczonej wypowiedzi, to odnosi sie ona do całego sezonu (lepiej poprawiać niezawodnosć szybkiego bolidu, niż przyśpieszać niezawodny bolid) i jest to powiedzenie znane w F1 od dawna, nie powiedział tego pierwszy Horner ;)
marios76, 07.03.2018 07:54[!]
@viertolcia Podczas testów- lepiej testować: kręcić kilometry, by przejechany dystans wskazał obszary do poprawienia. Testy mają pokazaćco jest dobrze , a co się może zepsuć w trakcie wyscigow. Jazda na 80% może w oogóle nie pokazać jak sprawdzają się dane podzespoly podczas tempa wyścigowego czy kwalifikacyjnego.
Testy służą temu żebyś się sprawdzić... i to naprawdę działa! Niemal każdy zespół miał problemy, awarie, czy jakieś usterki a jak znam życiew Australii do mety nie dojadą pewnie ze trzy bolidy ze stawki (na skutek awarii).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca