Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Gasly: Pierwsza tura testów pokazała postępy dokonane przez Hondę

Bolid STR13 pokonał 324 okrążenia - najwięcej spośród wszystkich tegorocznych konstrukcji.
Nataniel Piórkowski, 2 marca 2018, wyświetlenia: 5308<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pierre Gasly uważa, że pierwszy tydzień testów w Barcelonie pokazał, iż Honda dokonała zimą dużych postępów w zakresie niezawodności swojego silnika F1.

Kiedy we wrześniu ubiegłego roku Toro Rosso ogłaszała nawiązanie partnerstwa z japońskim producentem, wielu fanów i obserwatorów przekonywało, że stanowi to poważny strategiczny błąd. Na przestrzeni czterech pierwszych dni zimowych testów bolid STR13 pokonał jednak 324 okrążenia – więcej niż którakolwiek z pozostałych konstrukcji – bez żadnych poważniejszych usterek technicznych.

Warto również zauważyć, że Gasly osiągnął wczoraj czwarty wynik w punkcie pomiaru prędkości: 333 km/h. Dla porównania pierwszy w zestawieniu Kevin Magnussen z Haasa był o 3 km/h szybszy.

Zapytany czy stanowi to mocny przekaz dla krytyków Hondy, Gasly powiedział: „Mam taką nadzieję. Sądzę, że udało nam się pokazać, iż silnik jest w porządku. Toro Rosso blisko współpracuje z Hondą w zakresie komunikacji, aby dysponować możliwie najbardziej konkurencyjnym pakietem. Mamy wspólny cel. Pracujemy jak jedna ekipa, nie jak dwa osobne zespoły. Wydaje mi się, że to coś bardzo pozytywnego”.

„Wciąż musimy dokonać dużych postępów. Nadal jest trochę rzeczy, które wymagają poprawy, ale w podobnej sytuacji są prawdopodobnie wszystkie zespoły. Jak dotąd jednak jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Hondą. Bardzo się starają” – dodał podopieczny juniorskiego programu Red Bulla.

„Przejechanie tylu okrążeń było bardzo satysfakcjonujące. To był dopiero mój drugi dzień testów w tym bolidzie, czwarty dla zespołu, więc wciąż wiele uczymy się o nowej konstrukcji. Musimy określić odpowiednie kierunki, tak aby zmaksymalizować osiągi przed pierwszym wyścigiem w Melbourne. Ostatnie dni były bardzo ważne dla mnie i dla zespołu. Sądzę, że dowiedzieliśmy się wielu rzeczy. Kolejne dni poświęcimy na analizę zebranych danych, ale ogólnie był to dla nas całkiem pozytywny tydzień”.

Dystans pokonany przez kierowców i zespoły na testach w sezonie 2018

Punkt pomiaru prędkości - czwartek, 1 marca
 Kierowca Bolid-silnik Prędkość 
 Kevin Magnussen Haas-Ferrari 336 km/h 
 Sebastian Vettel Ferrari 334 km/h 
 Lewis Hamilton Mercedes 333 km/h 
 Pierre Gasly Toro Rosso-Honda 333 km/h 
 Lance Stroll Williams-Mercedes 331 km/h 
 Sergio Perez Force India-Mercedes 331 km/h 
 Charles Leclerc Sauber-Ferrari 329 km/h 
 Valtteri Bottas Mercedes 326 km/h 
 Fernando Alonso McLaren-Renault 324 km/h 
 Carlos Sainz Renault 320 km/h 
 Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 320 km/h 
 Siergiej Sirotkin Williams-Mercedes 319 km/h 
 Stoffel Vandoorne McLaren-Renault 316 km/h 
 Max Verstappen Red Bull-Renault 313 km/h 
 Nico Hulkenberg Renault 313 km/h 
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2019  Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA
31.12.2018  Toro Rosso wydało ponad 2 miliony euro na naprawy bolidów po kolizjach
27.12.2018  Tost: Byłem zszokowany niskim poziomem wiedzy Hondy na temat bolidu F1
22.12.2018  Yamamoto: Największą zmianą w sezonie 2018 była dobra komunikacja z STR
22.12.2018  McLaren spodziewa się dołączenia Key'a na początku 2019 roku
Tagi:
Toro Rosso
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
MairJ23, 02.03.2018 13:42[!]
szkoda ze Honda jak by sie okazalo ze maja teraz dobra jednostke to zasilaja zespol srodka/konca stawki i nie bedzie w sumie odniesienia... Wiec to oczywiscie nikomu nic nie udowodni oprocz specjalistow patrzacych na dane. Oprocz moze niezawodnosci bo to bedzie widoczne jak na dloni. :) Alonso bedzie wsciekly. Coz nie pierwszy i nie ostatni raz.
marcelo92, 02.03.2018 14:12[!]
Udowdni Red Bullowi.... który już widzi, że Renault chce właczyć sie do walki. A to oznacza problemy dla Red Bulla. Red Bull jako jedyny tak naprawdę będzie mógł porównać dwa silniki.
marios76, 02.03.2018 14:37[!]
@marcelo92 Przecież Toro Rosso jest 20km/h szybsze od Red Bulla! Będą na 3 miejscu w klasyfikacji, pokonujac zdecydowanie zespół-matkę! ;)
Nie zycze im źle. Ale co do Hondy, to mogli sie lepiej zbierac do roboty, bo przez trzy lata pograzyli naprawde dobry zespół. Wyniki pokażą, kto ma lepszy silnik- statystyka jest nieublagana.
MairJ23, 02.03.2018 16:22[!]
@marios76 wygra i tak Hamilton :)
mazi6622, 02.03.2018 16:28[!]
Czytałem gdzieś że to Mclaren był winny tak słabych silników Hondy bo to oni narzucali im jak mają je budować. Torro Rosso dało im wolna rękę i już widać widać efekty :) Już widzę partnerstwo Red Bull z Honda.
rno2, 02.03.2018 17:57[!]
@marios76
Przypomnij sobie sezon 2008 kiedy STR pokonało RBR :-)
Peter78, 02.03.2018 18:55[!]
Oraz sezony 2013 i 2014, gdy McLaren pogrążał się sam, bez udziału Hondy.
marios76, 02.03.2018 19:13[!]
@Peter78 Haha... Owszem, to byl slaby okres, ale nie taki dół jak przez ostatnie 3 lata, czy chocby Williams ostatnio. Statystyka pokazuje, ze bez wzgledu na to na jakim poziomie byl McLaren, na jakim by silniku nie jeździł, nie mial NIGDY tak zlego okresu... jak 3 ostatnie lata spedzone z Honda.
Jezeli TR bedzie odrobine przed nimi w tym sezonie... to nie mozna będzie powiedzieć, ze wyszli na zamianie silnika lepiej. Ale jezeli będą slabsi, to niestety cale to paplanie , okaze sie nic nie warte.
@rno2 Naprawdę myslisz ze tego nie pamietam? ;)
marcelo92, 02.03.2018 19:33[!]
akurat Toro Roso może dużo więcej zyskać na umowie z Hondą niż na umowie z Renault. Honda ich wspomaga finansowo i jeżeli silnik Hondy nawet będzie słabszy o te 20 KM to fundusze na rozwój nadwozia w ostateczności przechylą bilans na dodatni dla zespołu.
benethor, 03.03.2018 10:26[!]
@rno2 wtedy STR miało Vettela, a RBR starzejącego się Coultharda
OldSeb, 03.03.2018 14:04[!]
Problem z Renault jest taki, że mają swój team fabryczny. To powoduje, że nie ma możliwości aby zespoły klienckie dostawały taką samą specyfikację silnika. Mogą się zaklinać na cokolwiek a ja i tak nie uwierzę, że ułatwią rywalom wyścig po miliony z FIA. To samo tyczy się zresztą Mercedesa.
AleQ, 03.03.2018 14:52[!]
Cytat :
wtedy STR miało Vettela, a RBR starzejącego się Coultharda


+ Odpuszczenie rozwoju RB4 w połowie sezonu, bo się szykowali na 2009. No i jeszcze wyszły problemy Renault z silnikiem (a konkretnej zbyt mało KM, przypadek?).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca