Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.05.2018

Raikkonen gotowy pozostać w Ferrari na sezon 2019

FIA oraz FOM proszą Pirelli o uproszczenie nazw ogumienia

Menedżerowie Alonso pracują nad jego powrotem do Ferrari?

Euronews: Rich Energy finalizuje przejęcie Force India

24.05.2018

Red Bull: Możemy być wysoko w kwalifikacjach

Zespoły F1 otrzymają w Monako szczegóły nowych regulacji

Ricciardo najszybszy w popołudniowym treningu w Monte Carlo

Red Bull i Mercedes ufają FIA w ocenie legalności bolidu Ferrari

Ricciardo z najlepszym czasem w pierwszym treningu w Monako

Hamilton zadowolony z powrotu grid girls przy okazji GP Monako

Stroll: Chcemy dokonać znaczących postępów przed lipcowymi wyścigami

Hartley zaskoczony plotkami na temat swojej przyszłości w Toro Rosso

23.05.2018

Steiner: Pozycja Grosjeana w Haasie jest bezpieczna

Ferrari zmodyfikowało projekt lusterek przymocowanych do systemu halo

Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako

Lauda: FIA powinna wyjaśnić wątpliwości związane z bolidem Ferrari

Abiteboul: Renault przywykło do krytyki ze strony Red Bulla

Verstappen: GP Monako to dobra szansa dla Red Bulla

22.05.2018

Todt popiera plany rezygnacji z wykorzystywania MGU-H w F1

Promotor GP Azerbejdżanu chce renegocjować warunki umowy z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Toro Rosso oficjalnie odsłoniło bolid STR13

Ekipa już kilka dni temu pokazała pierwsze zdjęcie tegorocznej konstrukcji.
Mateusz Szymkiewicz, 26 lutego 2018, wyświetlenia: 4056<< | lista | T- | T+ | >>

Zespół Toro Rosso oficjalnie zaprezentował tegoroczny model oznaczony kodem STR13.

Przed stajnią z Faenzy jeden z najważniejszych sezonów w trzynastoletniej historii startów w Formule 1. Ekipa we wrześniu 2017 roku zdołała pozyskać na wyłączność dostawcę układów napędowych – Hondę. Japoński producent po nieudanym trzyletnim partnerstwie z McLarenem, upatruje w Toro Rosso szansę na nowy start.

Centrala Hondy przed oficjalnym zainaugurowaniem współpracy z włoskim zespołem zdecydowała się zrestrukturyzować oddział odpowiedzialny za projekt w F1. Stanowisko szefa utracił Yusuke Hasegawa, którego obowiązki zostały rozdzielone między dwie osoby. Rozwój jednostki w Sakurze będzie od tego roku nadzorował Yasuaki Asaki, natomiast podczas testów oraz weekendów Grand Prix osobą decyzyjną na torze będzie Toyoharu Tanabe.

Z kolei Toro Rosso, które ma być „poligonem doświadczalnym” przed potencjalnym partnerstwem Hondy z Red Bull Racing, zdecydowało się postawić w całym sezonie na Pierre'a Gasly oraz Brendona Hartley'a. Francuz dołączył do zespołu podczas zeszłorocznego Grand Prix Malezji, natomiast Nowozelandczyk otrzymał szansę debiutu w Formule 1 w trakcie rundy rozgrywanej w Austin.

W ich ręce zostanie powierzony model STR13, który przejechał pierwsze kilometry już kilka dni temu podczas dnia filmowego na włoskim obiekcie Misano. Tuż po jego zakończeniu ekipa zdecydowała się opublikować pierwszą fotografię nowego bolidu, w związku z czym zaplanowana na dziś prezentacja jest zwykłą formalnością.

W porównaniu do poprzednika tegoroczny model dysponuje zupełnie nową konstrukcją nosa, która do złudzenia przypomina rozwiązanie stosowane przez McLarena. Inne rzucające się w oczy modyfikacje znajdują się za kokpitem, co rzecz jasna jest związane z nowym dostawcą jednostek. Inżynierowie Toro Rosso zdecydowali się m.in. na przeprojektowanie wlotu powietrza nad głową kierowcy, a także sekcji bocznych.

Prace nad rozwojem STR13 rozpocznie Hartley, który został wyznaczony przez zespół na testy w Barcelonie również na środę. Z kolei we wtorek oraz czwartek za kierownicą bolidu powinniśmy zobaczyć Pierre'a Gasly.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.05.2018  Hartley zaskoczony plotkami na temat swojej przyszłości w Toro Rosso
22.05.2018  Markiełow: Odrzuciłbym propozycję startów dla Toro Rosso
19.05.2018  Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso
18.05.2018  Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe
15.05.2018  Marko dementuje plotki o przejściu Wehrleina do Toro Rosso
Tagi:
Toro Rosso
Honda

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca