Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Williams nie obawia się skutków utraty sponsora tytularnego

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu

17.04.2018

Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019

Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo

McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu

Jos Verstappen: Max musi więcej myśleć walcząc o pozycje

Renault pracuje nad zwiększeniem mocy silnika R.E.18

16.04.2018

Lauda: Verstappen powinien zmienić swój styl jazdy

Whiting: Verstappen będzie teraz ostrożniejszy

Horner: GP Chin pokazało, że Ricciardo powinien zostać w Red Bullu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Nurburgring chce wrócić do kalendarza od sezonu 2019

Szef obiektu spodziewa się konkretnych rozmów podczas Grand Prix Niemiec na Hockenheim.
Mateusz Szymkiewicz, 31 stycznia 2018, wyświetlenia: 1068<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef toru Nurburgring – Mirco Markfort, zdradził, że pracuje nad przywróceniem Grand Prix Niemiec.

Obiekt zlokalizowany w górach Eifel od 2009 roku organizował wyścig Formuły 1 naprzemiennie z torem Hockenheim. Mimo to po trzech edycjach imprezy doszło do rozwiązania umowy przez problemy finansowe toru.

Z tego powodu Grand Prix Niemiec odbywa się teraz raz na dwa lata na Hockenheim, lecz jak przyznał szef Nurburgringu, obecnie trwają rozmowy z nowymi właścicielami Formuły 1 w sprawie powrotu do „zielonego piekła”. „Chcemy z powrotem Formuły 1 na Nurburgringu. Jest to możliwe już w 2019 roku. Mimo to jest na to szansa tylko przy uwzględnieniu istotnych warunków ekonomicznych. Model biznesowy w stylu Ecclestone'a jest już przeszłością. On był dla nas nieopłacalny już przy samej sprzedaży biletów. Potrzebujemy klarownej decyzji podczas wyścigu na Hockenheim w lipcu” – powiedział Mirco Markfort.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.01.2018  Kopenhaga oraz Nurburgring dołączą wkrótce do kalendarza F1?
25.01.2017  Brawn: Era Liberty będzie dobra dla tradycyjnych wyścigów
12.11.2016  Ecclestone: GP Brazylii i Niemiec mogą wypaść z kalendarza na sezon 2017
31.07.2016  Sachsenring kandydatem do organizacji GP Niemiec 2017?
27.07.2016  GP Niemiec może wypaść z kalendarza F1 po sezonie 2018
Tagi:
Nurburgring
Kalendarz GP

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca