Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.07.2018

Motorsport.com: Lance Stroll może przejść do Force India na sezon 2019

Hamilton pozostanie w Mercedesie do końca 2020 roku

Diario Motorsport: Robert Kubica prowadzi rozmowy z Haasem (akt.)

Horner: Honda jest właściwym wyborem Red Bulla

Berger: Formuła 1 potrzebuje dyktatury

Haas nie podjął jeszcze decyzji w sprawie Ferrucciego

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Nurburgring chce wrócić do kalendarza od sezonu 2019

Szef obiektu spodziewa się konkretnych rozmów podczas Grand Prix Niemiec na Hockenheim.
Mateusz Szymkiewicz, 31 stycznia 2018, wyświetlenia: 1131<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef toru Nurburgring – Mirco Markfort, zdradził, że pracuje nad przywróceniem Grand Prix Niemiec.

Obiekt zlokalizowany w górach Eifel od 2009 roku organizował wyścig Formuły 1 naprzemiennie z torem Hockenheim. Mimo to po trzech edycjach imprezy doszło do rozwiązania umowy przez problemy finansowe toru.

Z tego powodu Grand Prix Niemiec odbywa się teraz raz na dwa lata na Hockenheim, lecz jak przyznał szef Nurburgringu, obecnie trwają rozmowy z nowymi właścicielami Formuły 1 w sprawie powrotu do „zielonego piekła”. „Chcemy z powrotem Formuły 1 na Nurburgringu. Jest to możliwe już w 2019 roku. Mimo to jest na to szansa tylko przy uwzględnieniu istotnych warunków ekonomicznych. Model biznesowy w stylu Ecclestone'a jest już przeszłością. On był dla nas nieopłacalny już przy samej sprzedaży biletów. Potrzebujemy klarownej decyzji podczas wyścigu na Hockenheim w lipcu” – powiedział Mirco Markfort.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.06.2018  Hockenheim nie zorganizuje w przyszłym roku GP Niemiec
03.01.2018  Kopenhaga oraz Nurburgring dołączą wkrótce do kalendarza F1?
25.01.2017  Brawn: Era Liberty będzie dobra dla tradycyjnych wyścigów
12.11.2016  Ecclestone: GP Brazylii i Niemiec mogą wypaść z kalendarza na sezon 2017
31.07.2016  Sachsenring kandydatem do organizacji GP Niemiec 2017?
Tagi:
Nurburgring
Kalendarz GP

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca