Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Williams nie obawia się skutków utraty sponsora tytularnego

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu

17.04.2018

Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019

Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo

McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu

Jos Verstappen: Max musi więcej myśleć walcząc o pozycje

Renault pracuje nad zwiększeniem mocy silnika R.E.18

16.04.2018

Lauda: Verstappen powinien zmienić swój styl jazdy

Whiting: Verstappen będzie teraz ostrożniejszy

Horner: GP Chin pokazało, że Ricciardo powinien zostać w Red Bullu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Mercedes zaproponował przywrócenie aktywnego zawieszenia?

Uważa się, że zastosowanie tego rozwiązania ułatwiłoby wyprzedzanie.
Mateusz Szymkiewicz, 31 stycznia 2018, wyświetlenia: 1879<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Jak podaje Auto Motor und Sport, Mercedes zaproponował przywrócenie do Formuły 1 aktywnego zawieszenia.

Informacja o pomyśle niemieckiego producenta pojawiła się w momencie, gdy kilka ekip, w tym Red Bull Racing, nie będzie mogło korzystać od nadchodzącego sezonu z rozwiązania, które zmieniało wysokość bolidu w zakrętach.

Podczas spotkania Grupy Roboczej F1 miały pojawić się dwie propozycje wyeliminowania „szarej strefy” i pierwszą z nich miał być powrót do prostej konstrukcji z amortyzatorami oraz sprężynami. Kolejną ideą miało natomiast być przywrócenie aktywnego zawieszenia, które zostało zdelegalizowane po sezonie 1993.

Według Auto Motor und Sport, propozycja ta padła ze strony Mercedesa, natomiast sprzeciw miało wyrazić Ferrari. „Jest to tanie, ponieważ tylko raz będziesz miał możliwość rozwoju tego systemu, a potem zostanie on zamrożony. Pozwoli to zaoszczędzić kilka milionów euro rocznie, ponieważ nie będzie już szarych stref. Dla FIA byłoby to łatwiejsze w kontroli, a także mogłoby to być pomocne przy wyprzedzaniu, ponieważ po zaprogramowaniu systemu doszłoby do zminimalizowania turbulencji za bolidem” – brzmi raport niemieckiej gazety.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.04.2018  Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?
17.04.2018  Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo
15.04.2018  Hamilton: Grand Prix Chin okazało się dla mnie katastrofą
14.04.2018  Hamilton: Nie wiem, czy w wyścigu uda nam się rzucić wyzwanie Ferrari
14.04.2018  Raikkonen: Nie wiem, w jaki sposób straciłem szansę na pole position
Tagi:
Mercedes
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
monako, 31.01.2018 11:09[!]
*aghmm*bullshlt
po prostu se nie radzą za bolidami

jak dla mnie F1 nie ma polegać na cyrkowym wyprzedzaniu na torze tylko na emocjach płynących z walki pomiędzy kierowcami
mr_bean2000, 31.01.2018 11:22[!]
@monako Z drugiej strony co jest fajnego w walce kierowcow jesli ten z tylu jest 1,5 sek szybszy, ale nie moze wyprzedzic ze wzgledu na ograniczenia techniczne bolidu.
monako, 31.01.2018 11:26[!]
1,5s szybszy to raczej przez ograniczenia toru ;)

KERS by się przydał, przynajmniej na te "krótsze" tory.... albo sztuczne zraszacze...
zobaczymy co wymyślą na 2021
agentwrogiegoukladu, 31.01.2018 11:58[!]
KERS z mocą mierzoną lajkami fanów danego kierowcy na oficjalnej stronie F1.com, działka ze zraszaczami oleju zamontowane w bolidach, lodowe pułapki kierowane smartfonami przez publikę na trybunach, skocznie dla bolidów pozwalające przeskoczyć zwalniającą szykanę i oczywiście pętle a'la hot wheels z bolidami przejeżdżającymi do góry nogami nad publicznością! Zobaczymy co wymyślą w 2068.
krecik705, 31.01.2018 12:46[!]
A może proponują, bo mają już rozbabrane i ruszone coś w tej kwestii?
MairJ23, 31.01.2018 16:05[!]
Mansell powinien wtedy pojechac :) zakontraktowany na jeden wyscig jak Button w zeszlym roku. :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca