Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

Zdaniem prezesa FIA inicjatywa ta powinna być częścią szerszego planu ograniczania kosztów.
Nataniel Piórkowski, 16 stycznia 2018, wyświetlenia: 1150<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem prezesa FIA – Jeana Todta, ograniczenie wydatków w Formule 1 nie może dokonać się wyłącznie poprzez wprowadzenie limitów budżetowych.

Liberty Media otwarcie przyznaje, że postulat wprowadzenie limitów budżetowych jest jednym z priorytetowych rozwiązań na przyszłość. Todt uważa jednak, że działania te powinny iść w parze z innymi inicjatywami obniżającymi koszty operowania w sporcie. W przeciwnym wypadku cała koncepcja ograniczania wydatków może okazać się nieefektywna.

„Od pewnego czasu prowadzimy rozmowy na temat kontroli kosztów i limitów budżetowych. Uważam, że to właściwe posunięcie, ale moim zdaniem powinniśmy dążyć do kombinacji różnych rozwiązań” – powiedział Francuz. „Potrzebujemy przepisów, które będą miały wpływ na kwestię kosztów. Zbyt prostym jest powiedzieć, że będziemy mieć limity budżetowe. To się nie sprawdzi. Żadna z tego typu prób nie zakończyła się sukcesem. W celu osiągnięcia celu musimy postawić na coś bardziej złożonego”.

Zimą władze Formuły 1 spotkają się z szefami zespołów aby szczegółowo omówić pomysł wprowadzenia limitów budżetowych. Chociaż od pewnego czasu teamy zgodnie twierdzą, że w sporcie musi dojść do ograniczenia wydatków, to niektóre wyrażają sceptycyzm wobec zapowiedzi Liberty Media.

Christian Horner z Red Bulla zwraca na przykład uwagę na kwestię kontroli wydatków. „Nie jestem wielkim fanem limitów budżetowych bo mam wątpliwości co do tego, jak można je kontrolować. Struktury korporacyjne różnią się między sobą. Na pewno nasze działania muszą iść w parze z radzeniem sobie z tym, co winduje koszty. To regulacje mają wpływ na ich wysokość. Trzeba uporać się z podstawową przyczyną problemu – dzięki temu łatwiejsze staje się później narzucanie pewnych limitów. Jeśli zaczniemy polegać wyłącznie na limitach budżetowych to może się to okazać zbyt dużym naciskiem dla zespołów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.01.2019  FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych
21.01.2019  Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021
17.01.2019  Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie
09.01.2019  Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent
03.01.2019  F1 proponuje zakaz testów wyścigowych opon podczas piątkowych treningów
Tagi:
F1 ogólnie
Todt J.
FIA
Horner C.
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca