Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.05.2018

Raikkonen gotowy pozostać w Ferrari na sezon 2019

FIA oraz FOM proszą Pirelli o uproszczenie nazw ogumienia

Menedżerowie Alonso pracują nad jego powrotem do Ferrari?

Euronews: Rich Energy finalizuje przejęcie Force India

24.05.2018

Red Bull: Możemy być wysoko w kwalifikacjach

Zespoły F1 otrzymają w Monako szczegóły nowych regulacji

Ricciardo najszybszy w popołudniowym treningu w Monte Carlo

Red Bull i Mercedes ufają FIA w ocenie legalności bolidu Ferrari

Ricciardo z najlepszym czasem w pierwszym treningu w Monako

Hamilton zadowolony z powrotu grid girls przy okazji GP Monako

Stroll: Chcemy dokonać znaczących postępów przed lipcowymi wyścigami

Hartley zaskoczony plotkami na temat swojej przyszłości w Toro Rosso

23.05.2018

Steiner: Pozycja Grosjeana w Haasie jest bezpieczna

Ferrari zmodyfikowało projekt lusterek przymocowanych do systemu halo

Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako

Lauda: FIA powinna wyjaśnić wątpliwości związane z bolidem Ferrari

Abiteboul: Renault przywykło do krytyki ze strony Red Bulla

Verstappen: GP Monako to dobra szansa dla Red Bulla

22.05.2018

Todt popiera plany rezygnacji z wykorzystywania MGU-H w F1

Promotor GP Azerbejdżanu chce renegocjować warunki umowy z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

Zdaniem prezesa FIA inicjatywa ta powinna być częścią szerszego planu ograniczania kosztów.
Nataniel Piórkowski, 16 stycznia 2018, wyświetlenia: 1002<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem prezesa FIA – Jeana Todta, ograniczenie wydatków w Formule 1 nie może dokonać się wyłącznie poprzez wprowadzenie limitów budżetowych.

Liberty Media otwarcie przyznaje, że postulat wprowadzenie limitów budżetowych jest jednym z priorytetowych rozwiązań na przyszłość. Todt uważa jednak, że działania te powinny iść w parze z innymi inicjatywami obniżającymi koszty operowania w sporcie. W przeciwnym wypadku cała koncepcja ograniczania wydatków może okazać się nieefektywna.

„Od pewnego czasu prowadzimy rozmowy na temat kontroli kosztów i limitów budżetowych. Uważam, że to właściwe posunięcie, ale moim zdaniem powinniśmy dążyć do kombinacji różnych rozwiązań” – powiedział Francuz. „Potrzebujemy przepisów, które będą miały wpływ na kwestię kosztów. Zbyt prostym jest powiedzieć, że będziemy mieć limity budżetowe. To się nie sprawdzi. Żadna z tego typu prób nie zakończyła się sukcesem. W celu osiągnięcia celu musimy postawić na coś bardziej złożonego”.

Zimą władze Formuły 1 spotkają się z szefami zespołów aby szczegółowo omówić pomysł wprowadzenia limitów budżetowych. Chociaż od pewnego czasu teamy zgodnie twierdzą, że w sporcie musi dojść do ograniczenia wydatków, to niektóre wyrażają sceptycyzm wobec zapowiedzi Liberty Media.

Christian Horner z Red Bulla zwraca na przykład uwagę na kwestię kontroli wydatków. „Nie jestem wielkim fanem limitów budżetowych bo mam wątpliwości co do tego, jak można je kontrolować. Struktury korporacyjne różnią się między sobą. Na pewno nasze działania muszą iść w parze z radzeniem sobie z tym, co winduje koszty. To regulacje mają wpływ na ich wysokość. Trzeba uporać się z podstawową przyczyną problemu – dzięki temu łatwiejsze staje się później narzucanie pewnych limitów. Jeśli zaczniemy polegać wyłącznie na limitach budżetowych to może się to okazać zbyt dużym naciskiem dla zespołów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.05.2018  Zespoły F1 otrzymają w Monako szczegóły nowych regulacji
24.05.2018  Red Bull i Mercedes ufają FIA w ocenie legalności bolidu Ferrari
23.05.2018  Ferrari zmodyfikowało projekt lusterek przymocowanych do systemu halo
23.05.2018  Lauda: FIA powinna wyjaśnić wątpliwości związane z bolidem Ferrari
22.05.2018  Todt popiera plany rezygnacji z wykorzystywania MGU-H w F1
Tagi:
F1 ogólnie
Todt J.
FIA
Horner C.
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca