Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.06.2018

FIA wyznaczyła trzecią strefę aktywacji DRS na Red Bull Ringu

Hamilton: Sędziowie potraktowali Vettela zbyt łagodnie

Alonso: Mam nadzieję, że niska forma McLarena była wypadkiem przy pracy

Wolff: Silniki Mercedesa, Ferrari i Renault zapewniają zbliżone osiągi

F1 może zrezygnować z wykorzystywania szykany na prostej Mistral

GP Francji: weekend w obiektywie

GP Francji: opony użyte w wyścigu

24.06.2018

Gasly i Ocon zostali ukarani reprymendami

Vasseur: Plotki o Leclercu w Ferrari to miły problem

Vettel: Kolizja z Bottasem była wynikiem mojego błędu

Lauda: Kara 5 sekund nałożona na Vettela była zbyt łagodna

Ocon: Już po kolizji z Grosjeanem wiedziałem, że będę musiał się wycofać

GP Francji: najszybsze okrążenia wyścigu

GP Francji: wyniki wyścigu

Lewis Hamilton wygrał wyścig o Grand Prix Francji

De Vries wygrywa niedzielne zawody F2 na torze Paul Ricard

Illot odnosi pierwsze zwycięstwo w GP3 podczas dzisiejszego sprintu

Brown: McLaren chce zatrzymać Alonso w Formule 1

Rozmowy ws. przyszłości GP Wielkiej Brytanii rozpoczną się w poniedziałek

Grosjean nie potrafi wyjaśnić kraksy z kwalifikacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Brawn: Nie chcemy zmieniać długości weekendu Grand Prix

Brytyjczyk jest jednak otwarty na zastąpienie dwóch piątkowych treningów jedną dłuższą sesją.
Nataniel Piórkowski, 10 stycznia 2018, wyświetlenia: 1252<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor do spraw sportowych Formuły 1 – Ross Brawn, ujawnił, że nie jest zwolennikiem wprowadzania zmian w obecnym formacie weekendów Grand Prix.

W ubiegłym roku sugerowano, że w związku z planami zwiększenia liczby wyścigów wyścigowy weekend może zostać skrócony z trzech do dwóch dni.

Bernie Ecclestone sugerował nawet, że w przyszłości powinno dojść do zastąpienia jednego wyścigu dwoma krótszymi. „Musimy się przyjrzeć tradycyjnej koncepcji jednego, długiego wyścigu. Dwa wyścigi trwające po 40 minut z przerwą między nimi, wywiadami oraz pracującymi bolidami byłby atrakcyjne dla widzów, telewizji, sponsorów i reklamodawców” – oceniał były szef FOM w listopadzie 2016 roku.

Brawn jest jednak innego zdania: „Moim zdaniem długość weekendu Grand Prix jest odpowiednia. Nie jest zbyt długi, nie jest zbyt krótki – pozwala się zaangażować. Chcemy rozwoju Grand Prix, podkreślenia jego najważniejszych elementów, które na końcu łączą się w jedną całość. Nie jestem więc pewien, czy powinniśmy myśleć o zmianie długości Grand Prix”.

Brytyjczyk dodał jednak, że jest otwarty na propozycje ewentualnych zmian w harmonogramie wyścigowego weekendu. „Kwalifikacje sprawdzają się całkiem dobrze, ale otwartą na dyskusje pozostaje kwestia piątku – tego czy potrzebujemy dwóch 90-minutowych sesji, czy też jednej popołudniowej”.

Brawn odniósł się także do długoterminowych planów Liberty Media. „Jeśli zwiększymy liczbę wyścigów, to czy będziemy musieli zmienić format weekendu, aby zmniejszyć presję ciążącą na zespołach i umożliwić im występy? Fani są zawsze na pierwszym miejscu. Jak wyobrażają sobie Grand Prix? Zawsze spotykamy się z opiniami o tym, że ludzie powinni być bliżej bolidów, bliżej kierowców. Czy możemy im to umożliwić?”

„Jedną z propozycji jest otwarta kontrola techniczna. Coś takiego funkcjonuje w Le Mans. To świetne wydarzenie. Wszyscy fani mogą podejść, samochody są podnoszone i można zobaczyć co kryje się pod nimi. Myślimy o tego typu rzeczach. Jestem jednak sporym konserwatystą w ocenie formatu ścigania. Na tę chwilę nie mam w tym zakresie żadnych większych planów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.06.2018  Perez: Problemy z wyprzedzaniem wynikają z Halo oraz opon Pirelli
30.05.2018  Brawn odpiera krytykę pod adresem Grand Prix Monako
12.04.2018  Brawn: GP Bahrajnu pokazało, że w F1 funkcjonują dwie ligi zespołów
08.04.2018  Brawn: Być może warto rozważyć pomysł organizacji wyścigów kwalifikacyjnych
19.03.2018  Brawn: Przyszłe bolidy Formuły 1 będą lżejsze
Tagi:
Brawn R.
Grand Prix F1
Przepisy
Liberty Media

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
macieiii, 10.01.2018 18:11[!]
Wiedzą, co się dzieje w prywatnych zespołach które "dorabiają" na płatnych treningach. Chyba szukają zmian gdzie się da.

Ta zmiana byłaby drobna przy tym co się dzieje. Kers, starty z końca, brak piątków, oszczędzanie silników, halo. Jak można mieć tak złą passę złych decyzji
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca