Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.12.2018

Domenicali: Powrót Alonso do Formuły 1 z Ferrari byłby możliwy

Verstappen zadowolony z zatrudnienia Gasly'ego przez Red Bulla

Renault będzie pracować nad nowym bolidem podczas przerwy świątecznej

Komentarze Vettela na temat powrotu nie robią wrażenia na Kubicy

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hamilton: Paul Ricard nie jest najlepszym torem dla wyścigu o GP Francji

Czterokrotny mistrz świata przyznaje, że dużo lepiej ocenia obiekt Magny-Cours.
Nataniel Piórkowski, 28 grudnia 2017, wyświetlenia: 5488<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem Lewisa Hamiltona Paul Ricard nie jest najlepszym torem, na którym mogłoby być rozgrywane reaktywowane po blisko dziesięcioletniej przerwie Grand Prix Francji.

W rozmowie z Canal+ Sport reprezentant Mercedesa został poproszony o opinię na temat obiektu zlokalizowanego nieopodal Le Casellet.

„Szczerze mówiąc nie lubię tego toru. Uwielbiałem Grand Prix na Magny-Cours. Paul Ricard leży w pięknym miejscu, ale sam tor – mówiąc, że go nie lubię – nie jest tak dobry jak Magny-Cours. Uważam, że najważniejsze jest to, iż Grand Prix Francji wraca do kalendarza, bo to ważna część Europy, ważna część naszego europejskiego tournée. Francja ma tak wiele przepięknych torów, na przykład Le Mans, a z jakiegoś powodu nie będziemy ścigać się na najlepszym z nich. To do mnie nie przemawia”.

We wrześniu Hamilton miał okazję poprowadzić bolid W08 na Paul Ricard podczas testów ogumienia Pirelli. Brytyjczyk nigdy nie ścigał się jednak po nim startując w niższych seriach. „Jestem pewien, że czeka nas wspaniały weekend. Może właśnie tam zostanie rozegrany najlepszy wyścig w całym sezonie”.

Tor Paul Ricard został zbudowany w 1970 roku. W latach 1971-1990 odbyło się na nim czternaście eliminacji Grand Prix Francji. Następnie wyścig został przeniesiony na Magny-Cours, gdzie rozgrywano go do sezonu 2008. Innymi obiektami, jakie gościły rywalizację we Francji były Reims, Rouen, Clermont-Ferrand, Le Mans i Dijon.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.12.2018  Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018
04.12.2018  Montezemolo: Ferrari wygrałoby tytuł mając Hamiltona w bolidzie
02.12.2018  Hamilton miał wypadek podczas prywatnego testu motocykla WSBK
26.11.2018  Hamilton i Vettel wymienili się kaskami
24.11.2018  Hamilton: Świetny przejazd trzeciego sektora zapewnił mi pole position
Tagi:
Hamilton L.
Paul Ricard
Magny-Cours

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Grekyy, 28.12.2017 17:16[!]
Po wyścigu i tak powie, że to najlepszy tor i najlepsi fani :)
---, 28.12.2017 19:18[!]
Same procesje, i to na ostatnim zadupiu ... jak można lubić Magny-Cours?!
marios76, 28.12.2017 19:54[!]
@--- Hmm, wiekszosc z nas wypowiada sie ze dany tor lubi, czy nie... a nigdy na nim nie byla :) Jezeli jezdzil na jednym i drugim, to ma porownanie, ktorego nam brakuje.
PS z torow gokartowych na ktorych bylem, najbardziej podoba mi sie ten na zadupiu :) Rozumiem go :)
kidmaciek, 28.12.2017 21:56[!]
Tor może i fajny w Magny-Cours, ale ściganie takie sobie. A Le Mans mogłoby być ciekawe, oczywiście krótsza nitka.
Staszek2010, 29.12.2017 09:07[!]
W sumie to we Francji poza Paul Ricard trochę brakuje torów pod F1. Magny-Cours jest na zadupiu i ciężko się tam wyprzedza. Pełna nitka Le Mans jest za długa na F1 a krótka to nic specjalnego.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca