Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ericsson: Jestem pod wrażeniem motywacji Saubera

Szwed chwali postępy dokonane przez swój zespół po letniej przerwie.
Nataniel Piórkowski, 27 grudnia 2017, wyświetlenia: 1474<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Marcus Ericsson przekonuje, że jest pod wrażeniem pracy, jaką pomimo niesprzyjających okoliczności w trakcie ostatniego sezonu wykonała ekipa Saubera.

Szwajcarki zespół znalazł się w niekorzystnej sytuacji ze względu na konieczność korzystania z silnika Ferrari w specyfikacji 2016. Stajnia z Hinwil zakończyła kampanię na ostatnim miejscu w klasyfikacji konstruktorów, z dorobkiem pięciu punktów, jakie wywalczył dla niej Pascal Wehrlein.

„Gdy pojawiła się informacja o tym, iż w tym sezonie będziemy korzystać ze starszej specyfikacji jednostki napędowej, wiedzieliśmy, że nie szykuje się nic dobrego” – powiedział Ericsson.

„Wszyscy widzieli, co działo się z Toro Rosso w 2016 roku. W dalszym ciągu trzeba patrzeć na to w bardziej pozytywny sposób i mówić sobie, że w większym stopniu skoncentrujemy się na rozwoju bolidu. Zrobiliśmy to, ale bez dwóch zdań musieliśmy radzić sobie z wielkim utrudnieniem” – dodał.

„Po letniej przerwie nasz sezon wyglądał na katastrofę. Mieliśmy olbrzymią stratę do kolejnego bolidu, ponad sekundę na pojedynczym okrążeniu. Wyglądało to bardzo, bardzo źle. Łatwo byłoby się poddać i zacząć myśleć o kolejnym sezonie, ale zespół stale naciskał, fabryka nadal prowadziła rozwój i dostarczała nam nowe części na tor. Ostatnie trzy lub cztery weekendy przyniosły poprawę – znów liczyliśmy się w walce i pokonywaliśmy innych kierowców w kwalifikacjach i wyścigach. To wielka rzecz dla zespołu. Sauber pokazuje jakość, zarówno w pracy na torze jak i w fabryce” – wyjaśniał Szwed.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.09.2018  Antonio Giovinazzi faworytem do drugiej posady w Sauberze?
12.09.2018  Ericsson: Honda dokonała większych postępów niż wszyscy sądzą
01.09.2018  Verstappen także otrzymał silnik Renault w najnowszej specyfikacji
01.09.2018  Ericsson otrzymał nowe nadwozie bolidu C37
01.09.2018  Sainz: Mam nadzieję, że z F1 zniknie sztuczny i niebezpieczny DRS
Tagi:
Ericsson M.
Sauber

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rosomeister, 27.12.2017 10:41[!]
Szkoda że nie jest na odwrót i nikt nie chwali jego "postępów"
Yurek, 27.12.2017 12:40[!]
Cytat rosomeister :
Szkoda że nie jest na odwrót i nikt nie chwali jego "postępów"

Ja chwalę. Po totalnie beznadziejnym 2014 i niewiele lepszym 2015, w 2016 nie odstawał szczególnie od Nasra, a w tym roku na tle Wehrleina również był bardzo przyzwoity (szkoda Meksyku). Jasne, że jest w F1 tylko dzięki pieniążkom, jasne że nie jest drugim Hamiltonem. Ale nie jest też drugim Gutierrezem, jeździ sobie całkiem przyzwoicie z tyłu stawki, nie wadzi nikomu.
marios76, 29.12.2017 08:05[!]
@rosomeister Pomyślałem, że lepiej by było, gdyby ktoś jego tak docenił, że dostałby inna oofertę... ale podtrzymam zdanie @Yurek Na pewno nie jest tak zły, żeby rezygnować z jego milionow. Przeciwnie- Wehrlein na jego tle jakoś specjalnie się nie wybił, w Mercedesie też go nie chcą, a Toto Wolf jednym tchem wymienia trzech lepszych juniorów, jako propozycje dla Williamsa :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca