Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.10.2018

Ricciardo: Spadek formy Renault nie robi na mnie wrażenia

Alonso: Jestem zadowolony, że Hamilton może dorównać Fangio

Hamilton: Schumacher na sto procent znajdzie się w przyszłości w F1

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Perez pozostanie kierowcą Force India w 2019 roku

Coca-Cola została nowym sponsorem McLarena

Barcelona utrzymała organizację zimowych testów F1

Renault zapowiada wprowadzenie zupełnie nowej jednostki na sezon 2019

Bottas: Liczę na lepsze opony Pirelli w sezonie 2019

La Gazzetta dello Sport: Vettel może odejść z Ferrari po sezonie 2019

17.10.2018

Verstappen: W sezonie 2019 bolidy mogą stać się brzydsze

Abiteboul: Honda przeprowadza większe inwestycje od Renault

16.10.2018

Orlen: Za wcześnie, by mówić o współpracy z Kubicą

Pirelli opublikowało selekcję opon na Grand Prix Meksyku

Autosport: Albon bliski posady w Toro Rosso na sezon 2019

Niki Lauda może wkrótce opuścić szpital w Wiedniu

Robert Kubica spotkał się z władzami PKN Orlen

Pascal Wehrlein dołączył do ekipy Mahindry w Formule E

15.10.2018

Gelael weźmie udział w treningu w Austin z Toro Rosso

Whiting: Nie ma planów, aby opóźnić wprowadzenie nowych przepisów

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Marchionne: Inne zespoły mogą przyłączyć się do gróźb Ferrari o odejściu z F1

Włoch zasugerował również, że sezon 2018 może być ostatnim dla Raikkonena w zespole.
Mateusz Szymkiewicz, 19 grudnia 2017, wyświetlenia: 2454<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sergio Marchionne uważa, że inne zespoły startujące w Formule 1 mogą przyłączyć się do gróźb Ferrari o opuszczeniu serii.

Stajnia z Maranello nie zgadza się z propozycją zmian od 2021 roku w przepisach dotyczących jednostek napędowych. Ponadto nowy właściciel Formuły 1 – Liberty Media, zamierza wprowadzić do mistrzostw limit budżetowy.

Jak przyznał prezes Fiat-Chrysler – Sergio Marchionne, groźby ze strony Ferrari o odejściu z F1 nie mogą być lekceważone. „To co mnie martwi, to fakt, że tak doświadczony facet jak Ross Brawn spogląda w kierunku przeciwnym do DNA Formuły 1. Nie jesteśmy zainteresowani bolidami, które są proste oraz takie same, a także mają tanie silniki jak w NASCAR. Wierzę jednak, iż w przyszłości każdy będzie usatysfakcjonowany, w innym wypadku Ferrari odejdzie. Jeżeli uważają, że blefujemy, to mogą bawić się z ogniem. Uważam, że Ferrari ma wystarczającą siłę, by przenieść innych do alternatywnych mistrzostw”.

Marchionne podczas tradycyjnego świątecznego spotkania przedstawicieli Ferrari z dziennikarzami, odniósł się także do Kimiego Raikkonena, dla którego sezon 2018 będzie piątym z rzędu w stajni z Maranello. „Czasami wielką przyjemnością jest oglądanie jego jazdy, lecz czasem nie poznajemy go. Byłoby wielką szkodą, gdyby zakończył w przyszłym roku karierę bez możliwości pokazania swojego potencjału. Wokół jest wiele talentów jak Leclerc, Verstappen i Giovinazzi”.

65-latek uciął również temat sponsorowania ekipy Haas przez Maserati, które należy do koncernu Fiat. „Osobiście jestem zobowiązany wobec Maserati, ale nie w tym momencie” – dodał Marchionne.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.10.2018  La Gazzetta dello Sport: Vettel może odejść z Ferrari po sezonie 2019
15.10.2018  Arrivabene: Vettel prędzej czy później zdobędzie tytuł dla Ferrari
09.10.2018  Włoska prasa nie zostawia suchej nitki na Ferrari i Vettelu
08.10.2018  Wolff broni Vettela przed krytyką za kolizję z Verstappenem
07.10.2018  Hamilton zdziwiony spadkiem formy Ferrari
Tagi:
Ferrari
Marchionne S.
Raikkonen K.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Pavlos Le Paul, 19.12.2017 11:22[!]
Aż mnie korci wiedzieć kto poza Sauberem i Haasem poprze Scuderię.
sneer, 19.12.2017 11:26[!]
Won z F1, precz z kartelami.
rno2, 19.12.2017 11:57[!]
Zegnajcie, nie będziemy tęsknić.
Masio, 19.12.2017 11:59[!]
Oni są już nudni. Trzymają Raikkonena tyle czasu, to raz. A dwa to grożą odejściem, jak się im zabierze kasę za samo bycie w F1. Żenada.
Gszegosz, 19.12.2017 12:14[!]
Kamikadze2000, 19.12.2017 14:02[!]
A niech się rozłamują i tworzą nowe twory. :P Może dzięki temu ta dyscyplina zostanie uzdrowiona. Wolę wyrównaną stawkę, niż dominację fabryczaków, wykorzystujących większy stan budżetu. :P

Mam nadzieje, że obecny rak toczący tą serię zostanie wyleczony w 2021 roku. Przetrwać jeszcze te trzy sezony. :P
rno2, 19.12.2017 14:28[!]
@Kamikadze2000
No co Ty? Wolisz oglądać biedaków, którzy ścigają się za marne 150 milionów dolarów, zamiast fascynować się pojedynkiem 3 zespołów, które wydają tysiące pierdyliardów dolarów? :-)
Titheon, 19.12.2017 15:13[!]
Te fabryczaki przynajmniej mają w miarę ogarniętych kierowców i nie muszą szukać hajsu od pay driverów, jak Williams na przykład. Najlepiej to by było jakby w stawce były same fabryczne zespoły, no ale jak się nie ma co się lubi... to lepiej żeby Mercedes, Ferrari, Renault i nawet Red Bull zostały w stawce za wszelką cenę.
mr_bean2000, 19.12.2017 15:45[!]
@Titheon Ale wiesz dlaczego szukają paydriverów? Żeby mieć szanse konkurować z fabrykami wydającymi pierdyliardy muszą szukać pieniędzy wszędzie.
RY2N, 19.12.2017 17:52[!]
Cytat Pavlos Le Paul :
Aż mnie korci wiedzieć kto poza Sauberem i Haasem poprze Scuderię.

oczywiście Mercedes oraz byc może jego zespoły klienckie.
Mercedes tak jak Ferrari jest bardzo zainteresowany startami w serii gdzie mogą udowodnić swoją wyższość techniczną w obszarze silników.

nie wiem natomiast co zrobi Renault. Już raz się uparło żeby wysadzić w kosmos DNA F1 i wymusiło wprowadzenie silników od kosiarek - więc nie ręczę że i tym razem nie wpadnie im do głowy przekształcenie F1 w formułę Renault.
macieiii, 19.12.2017 19:15[!]
Raikkonenowi zrobili prezent, podpisując z nim kontrakt, zanim sezon ogórkowy rozszalał się na dobre. Prezent, bo kolejny rok w tej samej konfiguracji dla Vettela będzie znów szansą na tytuł. Kimi raczej mimo że szybkość jeszcze czasem ma, w Ferrari dłużej się nie utrzyma. Zobaczymy, co Ricciardo zdecyduje, co Ferrari wybierze.
Marchionne o młodych talentach jak Leclerc czy Giovinazzi wypowiada się ciepło, ale w kontekście kierowcy etatowego nie biorą pod uwagę żadnych debiutantów.
AleQ, 19.12.2017 20:52[!]
Jeszcze się skończy takim samym cyrkiem jak w 2009 z FOTA. Świat na F1 się nie kończy. Niestety, nie odejdą, to czcze gadanie. Jak zwykle, zresztą.

@Titheon

No tak. Skład Force India to istny dramat...


Cytat :
oczywiście Mercedes oraz byc może jego zespoły klienckie


Wgl. ciekawe czy Williams dalej będzie chciał współpracować z Mercem po 2020. Patrząc na dzień dzisiejszy, to ich już nie łączy praktycznie nic.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca