Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Jenson Button powróci do regularnych startów w wyścigach w sezonie 2018

Brytyjczyk będzie reprezentował Hondę w japońskich mistrzostwach Super GT.
Mateusz Szymkiewicz, 3 grudnia 2017, wyświetlenia: 8494<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Jenson Button powróci w 2018 roku do regularnych startów w wyścigach jako reprezentant Hondy w japońskiej Super GT.

Brytyjczyk od pewnego czasu deklarował chęć powrotu do rywalizacji w sportach motorowych, analizując swoje możliwości w Japonii oraz Stanach Zjednoczonych. Ostatecznie wybór Mistrza Świata z sezonu 2009 padł na Super GT, z którym swój pierwszy kontakt zaliczył w sierpniu biorąc udział w zmaganiach Suzuka 1000km.

Jak dzisiaj potwierdziła Honda, Button będzie reprezentował jej barwy w pełnym cyklu zmagań w sezonie 2018. „Będę ścigał się dla Hondy i mam z nią kontrakt na starty w 2018 roku w Super GT. Od kilku lat to było moje marzenie, kocham tę kategorię. W tym roku pojechałem w jednym wyścigu na Suzuce i byłem po nim bardzo podekscytowany. Czeka mnie jeszcze wiele testów, bym mógł się poczuć komfortowo i mam nadzieję, że poprawimy pakiet, aby znów stać się konkurencyjnym” – powiedział 37-latek.

Nadchodzący sezon wystartuje w dniach 7-8 kwietnia na obiekcie Okayama.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.08.2018  Button ostrzega Sainza przed wygórowanymi oczekiwaniami wobec McLarena
19.08.2018  Button: Alonso nie blefuje nie wykluczając powrotu do F1
27.04.2018  Button wystąpi w nadchodzącym sezonie WEC z SMP Racing
13.03.2018  Autobiografia Jensona Buttona już wkrótce w księgarniach
19.10.2017  Button: Przed sezonem 2009 mogłem przejść do Toro Rosso
Tagi:
Button J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 03.12.2017 13:48[!]
Hondę? Masochista! ;)
hds.147, 03.12.2017 19:58[!]
@marios76 Mina mówi wszystko :P
Aquos, 03.12.2017 21:19[!]
Dobrze kojarzę, że to "japoński DTM"?
woodywoods, 03.12.2017 21:29[!]
@Aquos tak
Adakar, 04.12.2017 16:42[!]
@Aquos @woodywoods

I tak ... i nie.
DTM to odmóżdzające sprinty godzinne do mety.
Super GT to wyścigi ENDURANCE w autach rodem z DTM jak np. 1000 km Suzuka. Te auta (silouethy) startują jako klasa GT500 i scigają się na torze z klasą GT300 (obecnie to auta klasy GT3). Wytrzymalość silników i komponentów więc jest diametralnie inna.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca