Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Jenson Button powróci do regularnych startów w wyścigach w sezonie 2018

Brytyjczyk będzie reprezentował Hondę w japońskich mistrzostwach Super GT.
Mateusz Szymkiewicz, 3 grudnia 2017, wyświetlenia: 7768<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Jenson Button powróci w 2018 roku do regularnych startów w wyścigach jako reprezentant Hondy w japońskiej Super GT.

Brytyjczyk od pewnego czasu deklarował chęć powrotu do rywalizacji w sportach motorowych, analizując swoje możliwości w Japonii oraz Stanach Zjednoczonych. Ostatecznie wybór Mistrza Świata z sezonu 2009 padł na Super GT, z którym swój pierwszy kontakt zaliczył w sierpniu biorąc udział w zmaganiach Suzuka 1000km.

Jak dzisiaj potwierdziła Honda, Button będzie reprezentował jej barwy w pełnym cyklu zmagań w sezonie 2018. „Będę ścigał się dla Hondy i mam z nią kontrakt na starty w 2018 roku w Super GT. Od kilku lat to było moje marzenie, kocham tę kategorię. W tym roku pojechałem w jednym wyścigu na Suzuce i byłem po nim bardzo podekscytowany. Czeka mnie jeszcze wiele testów, bym mógł się poczuć komfortowo i mam nadzieję, że poprawimy pakiet, aby znów stać się konkurencyjnym” – powiedział 37-latek.

Nadchodzący sezon wystartuje w dniach 7-8 kwietnia na obiekcie Okayama.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.04.2018  Button wystąpi w nadchodzącym sezonie WEC z SMP Racing
13.03.2018  Autobiografia Jensona Buttona już wkrótce w księgarniach
19.10.2017  Button: Przed sezonem 2009 mogłem przejść do Toro Rosso
07.10.2017  Boullier: Norris może zastąpić Buttona w roli kierowcy rezerwowego
25.07.2017  Williams kontaktował się z Buttonem w sprawie zastąpienia Bottasa
Tagi:
Button J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 03.12.2017 13:48[!]
Hondę? Masochista! ;)
hds.147, 03.12.2017 19:58[!]
@marios76 Mina mówi wszystko :P
Aquos, 03.12.2017 21:19[!]
Dobrze kojarzę, że to "japoński DTM"?
woodywoods, 03.12.2017 21:29[!]
@Aquos tak
Adakar, 04.12.2017 16:42[!]
@Aquos @woodywoods

I tak ... i nie.
DTM to odmóżdzające sprinty godzinne do mety.
Super GT to wyścigi ENDURANCE w autach rodem z DTM jak np. 1000 km Suzuka. Te auta (silouethy) startują jako klasa GT500 i scigają się na torze z klasą GT300 (obecnie to auta klasy GT3). Wytrzymalość silników i komponentów więc jest diametralnie inna.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca