Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Giovinazzi wystartuje w sześciu piątkowych treningach w sezonie 2018

Włoch został dzisiaj potwierdzony jako kierowca testowy Saubera.
Mateusz Szymkiewicz, 2 grudnia 2017, wyświetlenia: 1950<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Antonio Giovinazzi wystąpi w sześciu piątkowych treningach w sezonie 2018 za kierownicą bolidu Saubera.

Stajnia z Hinwil podała dzisiaj swój przyszłoroczny skład kierowców, który utworzą Charles Leclerc oraz Marcus Ericsson. O ile w przypadku Monakijczyka było jasne, że ma już od dłuższego czasu zagwarantowaną posadę w Sauberze, o tyle w walce o drugi kokpit liczył się do samego końca Antonio Giovinazzi wspierany przez Ferrari.

Ostatecznie Włoch otrzymał posadę kierowcy testowego i jak potwierdzono, w ramach swoich obowiązków zaprezentuje się w sześciu sesjach treningowych. Dotychczas 23-latek zaliczył dwa starty w barwach Saubera podczas Grand Prix Australii oraz Bahrajnu, gdzie zastąpił kontuzjowanego Pascala Wehrleina, natomiast w dalszej części sezonu 2017 reprezentował Haasa i przejął jego bolid na siedem piątkowych treningów.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.07.2018  Sauber został ukarany grzywną za incydent z alei serwisowej
30.06.2018  Leclerc otrzyma karę za wymianę skrzyni biegów
24.06.2018  Vasseur: Plotki o Leclercu w Ferrari to miły problem
22.06.2018  Ericsson nie przystąpi do drugiego treningu we Francji
05.06.2018  Islero Investments nowym właścicielem Saubera
Tagi:
Sauber
Giovinazzi A.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bartoszcze, 02.12.2017 18:48[!]
Być może zastąpi Leclerca w 2019.
fordern, 02.12.2017 21:51[!]
Jakie wsparcie zatem musi mieć Ericsson, skoro nawet spory zastrzyk kasy w postaci Alfy Romeo nie był w stanie go wyplątać z tej sieci.
Mahilda111, 02.12.2017 22:50[!]
@fordern
Jakie plecy musi mieć Ericsson, że sponsorzy kupili mu zespół Formuły 1 ;) Przy nim nawet Maldonado się chowa.
bartoszcze, 02.12.2017 22:54[!]
@fordern
A skąd wiesz ile daje Alfa? Budżet się musi domknąć.
marcelo92, 03.12.2017 10:14[!]
Przeciez ten wloch specjalnie nie zachwycil w tych startach co mial. Kilka razy zamiast jezdzic to rozbil bolid w treningach.
Fate, 03.12.2017 10:28[!]
Ericsson nie odstawal ani od Kobayashiego, ani od Wehrleina, a od Nasra był zwyczajnie lepszy. Za co ta krytyka?
fordern, 03.12.2017 10:33[!]
@bartoszcze
Za darmo nikt nie pozwoli nakleić swojego logo na samochód, a Alfa bierze nawet coś więcej niż sponsora tytularnego.
---, 03.12.2017 11:14[!]
@Fate
WTF? Nie odstawał od Kobayashiego, a od Nasra był lepszy? Czy my mówimy o tym samym zawodniku?

Od Koby w qualach odstawał średnio aż o siedem dziesiątych, od Nasra był tylko o jedną dziesiątą szybszy, w pierwszym roku nawet nieznacznie słabszy. Poza tym Nasr nieporównywalnie lepiej spisywał się w tempie wyścigowym, o czym chyba najlepiej świadczy fakt ile punktów zdobył Nasr, a ile Ericsson.
Fate, 03.12.2017 11:26[!]
W sezonie 2016 w kwalifikacjach 12-9 dla Eri i liczac ukonczone wyscigi przez obu 9-5 tez dla Szweda.
bartoszcze, 03.12.2017 11:33[!]
@fordern
Alfa bierze tytularnego.
Gdyby mieli dopchnąć jeszcze Gio, musieliby dopłacić jeszcze więcej, żeby zrównoważyć wkład Marcusa.
AleQ, 03.12.2017 12:11[!]
@Fate
Za to Nasr zmiażdzył Ericssona w 2015. Za Brazylijczykiem nikt nie płacze, że poleciał, Ericsson też powinien spotkać ten los.

Cytat :
Ericsson nie odstawal ani od Kobayashiego


Dobry żart, chyba że patrzysz na suchą klasyfikację sezonu.

BTW. Nikt z Ericssona nie robi leszcza wszechczasów, bo bywali gorsi np. Gutierrez czy Hayranto, ale Szwed miał 4 sezony i nie pokazał nic, żeby miał dalej jeździć w F1 ( poza kasą rzecz jasna). Póki Sauber jest na dole stawki, to jest nieszkodliwy, ale jeśli Szwajcarzy się ogarną chociaż do poziomu z 2015, no właśnie.
Fate, 03.12.2017 13:23[!]
Początek Ericsson miał cięzki, ale później nie było widać różnicy między nim a Kobayashim. Ten schemat praktycznie powtarzał się za każdym razem.

Nie wydaje mi się żeby wymiana na Giovinazziego to była zmiana na lepsze ze sportowego punktu widzenia. Nie widzę we Włochu wielkiego potencjału, co innego Leclerc.
szajse, 03.12.2017 14:04[!]
Wg. mnie większość ekip powinna dawać szanse rezerwowym w takim, jeśli nie większym, wymiarze czasowym jak to ogłosił Sauber. Mamy teraz w f1 takie czasy, że w stawce jest wielu kierowców, którzy robią wielką łaskę, że muszą jeździć w piątek a talenty przesiadują cały rok w boksach choć dałyby wiele za godzinkę jazdy bolidem f1 kilka razy w roku. Cyrk jaki odstawiał w tym roku Alonso jest nie do zaakceptowania. Na miejscu włodarzy McLarena wysłałbym do niego w maju sms-a aby nie wracał z Indianapolis i życzył mu dobrej zabawy w Stanach. Mieliby na 2018 rok objeżdżonego juniora + Vandoorne'a, który coraz częściej pokazywał Hiszpanowi plecy. A tak w Mclarenie stali się ubożsi o kilkadziesiąt baniek, z bolidem są w ciemnej du... a za nimi ciągnie się wielki smród - znak charakterystyczny po zatrudnieniu Alonso.
bartoszcze, 03.12.2017 14:52[!]
@szajse
Alonso nie jedzie Indy w tym sezonie.
Jak już, to po Le Mans :)
Staszek2010, 03.12.2017 17:03[!]
@Fate W 2016 Ericsson może dojeżdżał częściej przed nim, ale mimo wszystko klasyfikacja końcowa - tym razem - pokazała, kto jest lepszy. Kiedy w Brazylii pojawiła się szansa na punkty to Nasr ją wykorzystał, w przeciwieństwie do Ericssona, który poleciał na bandę. Inna sprawa, że jazda takim paździerzem, jak Sauber z 2016 rządzi się swoimi prawami. Co z tego, że masz talent, skoro jeździsz w bolidzie, który lata ci po całym torze i niekoniecznie jest bezawaryjny?

Cytat Fate :
W sezonie 2016 w kwalifikacjach 12-9 dla Eri i liczac ukonczone wyscigi przez obu 9-5 tez dla Szweda.

Nie sugeruj się suchymi danymi. Bo tak samo (za pomocą suchych danych) można powiedzieć, że Kwiat jest lepszy od Ricciardo (95-92 pkt w 2015 w tym samym samochodzie, plus Ricciardo był pierwszym kierowcą w zespole). A nie był.
Fate, 03.12.2017 17:17[!]
Suche dane nigdy w pełni niczego nie oddadzą, ale i takie bezpośrednie porównanie pozycji w wyscigu i kwalifikacjach dają lepszy obraz niż same punkty, które w zespołach z dołu stawki są bardzo mylące.
THC-303, 04.12.2017 09:45[!]
Wyścigi, które obaj ukończyli - bardzo wygodna statystyka dla kierowcy, który po kilka razy w sezonie kończy zawody na bandzie (z pamięci w 2017 Monako, Japonia i Singapur).

Tak jak napisał AleQ Ericsson nie jest tak koncertowym beztalenciem jak Gutierrez, tym niemniej tak samo na punkty, jak i pod względem pozostawionego po sobie wrażenia, przegrywał z każdym ze swoich zespołowych partnerów. Owszem, nieznacznie, ale przegrywał, a jednak rok po roku - dzięki swoim układom - utrzymywał posadę w odróżnieniu od wylatujących ze stawki trochę lepszych teammates. Jeśli Ericsson zasługuje na miejsce w F1, to wtedy i tylko wtedy, jeśli znajdzie się też tam fotel (dwa fotele ściśle mówiąc) dla Nasra i Wehrleina.

Chociaż zupełnie odrębną kwestią jest pytanie dlaczego Szwed miałby stracić posadę nie na rzecz Wehrleina czy Nasra właśnie, ale rozbijającego się na prostej Giovinazziego?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca