Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Aston Martin zatrudnił kolejnego inżyniera z przeszłością w Formule 1

Do Luki Marmoriniego dołączył Joerg Ross, były szef mechaników odpowiedzialnych za silniki Ferrari.
Mateusz Szymkiewicz, 1 grudnia 2017, wyświetlenia: 1320<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Aston Martin zatrudnił kolejnego inżyniera z przeszłością w Formule 1, rozpoczynając pracę nad konceptem silnika na sezon 2021.

Brytyjski producent samochodów poważnie rozważa wejście do Formuły 1 w roli dostawcy układów napędowych. Aktualnie Aston Martin współpracuje z Red Bull Racing jako jego sponsor tytularny i niewykluczone, że w przyszłości współpraca ta będzie mogła zostać poszerzona o dostawy silników.

Kilka tygodni temu potwierdzono, że Aston Martin zatrudnił w roli konsultanta byłego szefa działu silników Ferrari – Lukę Marmoriniego. Teraz z kolei poinformowano, że Włoch otrzymał pełen angaż i będzie koordynował działania związane z konceptem silnika na sezon 2021.

Starania Marmoriniego będzie wspierał Joerg Ross, który w latach 2004-2007 był szefem mechaników Ferrari odpowiedzialnych za obsługę układów napędowych. Ross dołączył do Astona w sierpniu tego roku, lecz początkowo zajmował się samochodami drogowymi.

„Zatrudniłem Lukę [Marmoriniego] na pełny etat, by pomógł nam w rozwoju konceptu silnika” – powiedział Andy Palmer, dyrektor zarządzający Aston Martina. „Mamy również Joerga Rossa, który pracuje przy naszym silniku, a także jest byłym członkiem zespołu F1 Ferrari. On także będzie pracował przy naszym projekcie F1. Mamy więc dwie osoby, które zaczynają myśleć o naszym koncepcie. Luca rozpoczął swoje rozważania w ubiegłym tygodniu, więc są to dopiero pierwsze dni. Jest to jednak świetny facet, którego mamy u siebie i analizuje on, z kim powinien pracować i kto dla nas powinien pracować, co pozwoli nam zaoszczędzić nieco czasu”.

Palmer przyznał również, że jest zaskoczony negatywnymi opiniami Mercedesa, Ferrari oraz Renault na temat propozycji zmian w jednostkach od sezonu 2021. „Jestem zaskoczony, że w tej chwili wyrażają się tak głośno, ponieważ na dotychczasowych spotkaniach wszystko było całkiem dobrze sygnalizowane. Nie wiem czy są zaskoczeni, ale nie uważam, by to była jakaś wielka niespodzianka. Mimo to każdy w pokoju zgodził się z tym, że sport jest zepsuty, a my musimy przywrócić rozrywkę. Ona z kolei opiera się o rywalizację kierowców, a nie o odzyskiwanie energii cieplnej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.11.2017  Brawn chciałby kolejnych producentów samochodów w Formule 1
03.11.2017  Aston Martin zadowolony z planów nowego silnika dla F1
17.10.2017  Luca Marmorini został konsultantem Aston Martina
25.09.2017  Aston Martin zostanie sponsorem tytularnym Red Bull Racing
17.09.2017  Aston Martin zostanie sponsorem tytularnym Red Bull Racing?
Tagi:
Aston Martin

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca