Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.07.2018

Alonso: Widzę wielu zadowolonych ludzi po ostatnich zmianach

Renault wprowadzi nowe przednie skrzydło w GP Niemiec

Haas zrezygnował z udziału w testach na Węgrzech

Haas rozpocznie rozmowy z kierowcami po zakończeniu letniej przerwy

Motorsport.com: Lance Stroll może przejść do Force India na sezon 2019

Hamilton pozostanie w Mercedesie do końca 2020 roku

Diario Motorsport: Robert Kubica prowadzi rozmowy z Haasem (akt.)

Horner: Honda jest właściwym wyborem Red Bulla

Berger: Formuła 1 potrzebuje dyktatury

Haas nie podjął jeszcze decyzji w sprawie Ferrucciego

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Aston Martin zatrudnił kolejnego inżyniera z przeszłością w Formule 1

Do Luki Marmoriniego dołączył Joerg Ross, były szef mechaników odpowiedzialnych za silniki Ferrari.
Mateusz Szymkiewicz, 1 grudnia 2017, wyświetlenia: 2097<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Aston Martin zatrudnił kolejnego inżyniera z przeszłością w Formule 1, rozpoczynając pracę nad konceptem silnika na sezon 2021.

Brytyjski producent samochodów poważnie rozważa wejście do Formuły 1 w roli dostawcy układów napędowych. Aktualnie Aston Martin współpracuje z Red Bull Racing jako jego sponsor tytularny i niewykluczone, że w przyszłości współpraca ta będzie mogła zostać poszerzona o dostawy silników.

Kilka tygodni temu potwierdzono, że Aston Martin zatrudnił w roli konsultanta byłego szefa działu silników Ferrari – Lukę Marmoriniego. Teraz z kolei poinformowano, że Włoch otrzymał pełen angaż i będzie koordynował działania związane z konceptem silnika na sezon 2021.

Starania Marmoriniego będzie wspierał Joerg Ross, który w latach 2004-2007 był szefem mechaników Ferrari odpowiedzialnych za obsługę układów napędowych. Ross dołączył do Astona w sierpniu tego roku, lecz początkowo zajmował się samochodami drogowymi.

„Zatrudniłem Lukę [Marmoriniego] na pełny etat, by pomógł nam w rozwoju konceptu silnika” – powiedział Andy Palmer, dyrektor zarządzający Aston Martina. „Mamy również Joerga Rossa, który pracuje przy naszym silniku, a także jest byłym członkiem zespołu F1 Ferrari. On także będzie pracował przy naszym projekcie F1. Mamy więc dwie osoby, które zaczynają myśleć o naszym koncepcie. Luca rozpoczął swoje rozważania w ubiegłym tygodniu, więc są to dopiero pierwsze dni. Jest to jednak świetny facet, którego mamy u siebie i analizuje on, z kim powinien pracować i kto dla nas powinien pracować, co pozwoli nam zaoszczędzić nieco czasu”.

Palmer przyznał również, że jest zaskoczony negatywnymi opiniami Mercedesa, Ferrari oraz Renault na temat propozycji zmian w jednostkach od sezonu 2021. „Jestem zaskoczony, że w tej chwili wyrażają się tak głośno, ponieważ na dotychczasowych spotkaniach wszystko było całkiem dobrze sygnalizowane. Nie wiem czy są zaskoczeni, ale nie uważam, by to była jakaś wielka niespodzianka. Mimo to każdy w pokoju zgodził się z tym, że sport jest zepsuty, a my musimy przywrócić rozrywkę. Ona z kolei opiera się o rywalizację kierowców, a nie o odzyskiwanie energii cieplnej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.07.2018  Aston Martin wycofa się z planów wejścia do F1 jako dostawca silników?
26.06.2018  Red Bull nie przemianuje jednostek Hondy w sezonie 2019
21.06.2018  Palmer: Partnerstwo Red Bulla i Hondy nie stworzy konfliktu z Aston Martinem
26.04.2018  Palmer: Aston Martin może stanowić alternatywę dla Ferrari
06.04.2018  Aston Martin zadowolony z propozycji zmian w przepisach F1
Tagi:
Aston Martin

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca