Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.10.2018

Hamilton zdziwiony taktyką Ferrari z deszczowych piątkowych treningów

Zespoły nie sprawdzą szerszych przednich skrzydeł na testach w Abu Zabi

Horner: Ostre kary za zbyt szybką jazdę pod czerwonymi flagami są do niczego

Alonso: Powinniśmy dostawać więcej opon na mokry tor

Sergio Sette Camara zostanie trzecim kierowcą McLarena?

Force India planuje budowę nowej fabryki

Pirelli ujawniło nazwy i kolory mieszanek opon na sezon 2019

19.10.2018

Ricciardo: Wyścig o GP USA może okazać się loterią

Vettel został ukarany cofnięciem o trzy pozycje na starcie GP USA

Hamilton z najlepszym czasem w drugim treningu w Austin

Kubica: Nie mogę czekać na decyzję Williamsa dłużej niż do grudnia

Gasly i Hartley wyruszą do GP Stanów Zjednoczonych z ostatniej linii

Hamilton najszybszy na przesychającym Circuit of the Americas

Williams: Kubica byłby fantastycznym zespołowym kolegą dla Russella

Hartley: Brakuje mi pełnego wsparcia w Formule 1

Sainz: Tempo kwalifikacyjne Hondy jest zmartwieniem dla Renault

Bottas nie obawia się utraty posady w Mercedesie na rzecz Ocona w sezonie 2020

Arrivabene pozostanie szefem Scuderii Ferrari po sezonie 2018

Verstappen: Zapowiedzi postępów Renault to stara śpiewka

Ocon zainteresowany roczną współpracą z Williamsem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Brawn chciałby kolejnych producentów samochodów w Formule 1

Dyrektor ds. sportowych zdradził, że liczy na dołączenie Porsche, Aston Martina i Lamborghini.
Mateusz Szymkiewicz, 30 listopada 2017, wyświetlenia: 2294<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Ross Brawn zdradził, że chciałby zobaczyć kolejnych producentów samochodów zaangażowanych w Formułę 1.

Aktualnie Mercedes, Ferrari, Renault oraz Honda są jedynymi koncernami, które posiadają gotowe hybrydowe jednostki V6. Od dłuższego czasu spekuluje się, iż grono to mogą powiększyć m.in. Porsche oraz Aston Martin, lecz wcześniej konieczna byłaby zmiana przepisów dotycząca budowy układów napędowych.

Jak przyznał dyrektor F1 ds. sportowych – Ross Brawn, projekt zmian na sezon 2021 został przygotowany z myślą właśnie o nowych producentach. „Jest kilku producentów klasy premium, których chciałbym zobaczyć w Formule 1. Porsche jest jednym z nich, ale również Aston Martin oraz Lamborghini. To dlatego musimy stworzyć środowisko, które będzie atrakcyjne dla nich. Gwarantuję wam, że obecnie żaden koncern nie jest zainteresowany rozpoczęciem projektu przy obecnych jednostkach napędowych. To dlatego musimy sprawić, by stały się one tańsze oraz prostsze” – powiedział Brytyjczyk.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.10.2018  Brawn: Mercedes postąpił właściwie wydając polecenie zespołowe
16.09.2018  Brawn: Chcemy, aby kalendarz F1 liczył 24 wyścigi
23.08.2018  Brawn: Zmiany dotyczące silników mogą zostać opóźnione
10.08.2018  Brawn sprzeciwia się skracaniu dystansu wyścigów
31.07.2018  Ross Brawn: Formuła 1 zrobi co w jej mocy by uratować Force India
Tagi:
Brawn R.
F1 ogólnie
Aston Martin
Lamborghini
Porsche

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 30.11.2017 09:25[!]
Póki co nowi producenci to lekka fikcja - wchodzą Aston Martin i Alfa Romeo, ale tylko jako naklejki, a nie faktycznie zaangażowanie producenci...
marcelo92, 30.11.2017 10:21[!]
Porsche jest zainteresowane wejsciem do F1 od przynajmniej 15 lat.
gpjano, 30.11.2017 14:12[!]
Jak sobie pomyślę ile zła narobiono zmianą silników w 2014 r. :(
W 2013 roku były 2,4litra, V8
w 2014 roku już 1,6 litra, V6 ale do tego dodane MGU-K, MGU-H, limity przepływu i zużycia paliwa, turbo...
i to wszystko w czasach oszczędności, żeby było taniej... śmiech na sali.
Niestety do tej pory odczuwa się skutki tych radykalnych zmian. Powinno się takie zmiany wprowadzać stopniowo, pojedynczo a nie tak raptownie. Nic dziwnego, że producenci nie chcą wchodzić w takie bagno. Po doświadczeniach Hondy szanse topnieją jeszcze bardziej.
Teraz próbują rezygnować ze zmian, które sami wprowadzili.
To samo dotyczy systemu "Halo" - nikt go nie chce, zostanie wprowadzony, i już słychać, że nie będzie taki wspaniały więc może z niego zrezygnują...
WrobelGP, 30.11.2017 15:29[!]
Jeśli mam być szczery to osobiście wolałbym więcej zespołów prywatnych, a nowych producentów w roli dostawców silników. Prywatne zespoły z reguły nie zwijają manatek po paru nieudanych sezonach. No, chyba, że w międzyczasie splajtują.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca