Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.10.2018

Verstappen: W sezonie 2019 bolidy mogą stać się brzydsze

Abiteboul: Honda przeprowadza większe inwestycje od Renault

16.10.2018

Orlen: Za wcześnie, by mówić o współpracy z Kubicą

Pirelli opublikowało selekcję opon na Grand Prix Meksyku

Autosport: Albon bliski posady w Toro Rosso na sezon 2019

Niki Lauda może wkrótce opuścić szpital w Wiedniu

Robert Kubica spotkał się z władzami PKN Orlen

Pascal Wehrlein dołączył do ekipy Mahindry w Formule E

15.10.2018

Gelael weźmie udział w treningu w Austin z Toro Rosso

Whiting: Nie ma planów, aby opóźnić wprowadzenie nowych przepisów

Mick Schumacher podejmie wkrótce decyzję ws. programu na sezon 2019

Prost: Obecne przepisy dotyczące ogumienia to absurd

Arrivabene: Vettel prędzej czy później zdobędzie tytuł dla Ferrari

Vandoorne rozpocznie starty w Formule E

13.10.2018

Ocon znajduje się na liście kandydatów na kierowcę Williamsa

Grosjean: Nawet przez moment nie obawiałem się o przyszłość w F1

Russell: Rozmowy z Williamsem rozpoczęły się przed GP Niemiec

12.10.2018

Bolidy zostaną wyposażone w dodatkowe oświetlenie od 2019 roku

Światowa Rada oficjalnie zatwierdziła kalendarz na sezon 2019

Tost: Mamy coraz mniej czasu na ustalenie nowych przepisów F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Honda podjęła się współpracy z Red Bull Technology

Nasilają się plotki, jakoby główna ekipa Red Bulla mogła w 2019 roku przejść na japońskie silniki.
Mateusz Szymkiewicz, 30 listopada 2017, wyświetlenia: 2635<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko zdradził, że Honda podjęła się współpracy z Red Bull Technology przy projektowaniu układu napędowego na sezon 2018.

Japoński producent przez ostatnie trzy lata współpracował z McLarenem, lecz przez słabe osiągi oraz wysoką zawodność jednostek napędowych partnerstwo zostało przerwane z inicjatywy stajni z Woking. Mimo to Honda zdołała zabezpieczyć swoją przyszłość w Formule 1 podpisując umowę z Toro Rosso, która najprawdopodobniej będzie obowiązywała do 2020 roku.

„W tej chwili ciężko pracujemy z Hondą, by jej pakiet był konkurencyjny z Toro Rosso” – powiedział Helmut Marko, doradca Red Bulla. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z postępów, jakie Honda uczyniła i będzie je ona robiła do momentu startu kolejnego sezonu”.

Od dłuższego czasu spekuluje się, iż Renault zakończy współpracę z Red Bull Racing po sezonie 2018 i wówczas stajnia z Milton Keynes śladem juniorskiej ekipy przejdzie na jednostki Hondy. Jak dodał Helmut Marko, już teraz koncern z Tokio korzysta z pomocy Red Bull Technology. „Wspieramy Hondę swoimi urządzeniami w Red Bull Technology. Zobaczymy co się wydarzy, lecz dopiero w połowie przyszłego roku będziemy w stanie powiedzieć co planujemy” – powiedział Austriak.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.10.2018  Abiteboul: Honda przeprowadza większe inwestycje od Renault
08.10.2018  Honda ma nadzieję, że wkrótce w F1 będzie ścigał się japoński kierowca
08.10.2018  Tost: Honda dokonała dużych postępów już w trakcie sezonu 2017
05.10.2018  Honda dokonała postępów z najnowszą specyfikacją silnika
02.10.2018  Honda bada, czy zmodyfikowany silnik będzie mógł zostać użyty w Japonii
Tagi:
Honda
Red Bull
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
macieiii, 30.11.2017 09:50[!]
Riciardo też zapowiadał, że chce poznać pozycję RBR na tle innych zespołów i podejmie decyzję. Jeśli Honda w TR będzie słaba, a RBR podstawiony pod ścianą straci Tag- Heuer, to myślę że mocno nam stawka może się pozmieniać. Inna sprawa że RBR, jak McLaren planuje mieć monopol.
SirKamil, 30.11.2017 12:14[!]
To raczej mała sensacja. RBT siłą rzeczy musiał podjąć współpracę z Hondą jako producent skrzyni biegów, hydrauliki i elektryki dla Toro Rosso.

Nie zmienia to faktu, że właśnie o to tu chodzi od początku- sprawdzenie się pod kątem współpracy z RBR.
Mahilda111, 30.11.2017 13:15[!]
@SirKamil
Nie dam sobie ręki uciąć, ale podobno McLaren będzie dostarczał skrzynię podczas pierwszego sezonu współpracy Toro Rosso-Honda, właśnie przez wąskie ramy czasowe.
maciotacio, 30.11.2017 14:58[!]
@Mahilda111
Tost już w Singapurze mówił, że skrzynię będą sami produkować.
Mahilda111, 30.11.2017 16:00[!]
@ma***cio
No to musiałem przeoczyć w natłoku informacji, bo w pewnym momencie było tego milion na minutę ;)
viertolcia, 30.11.2017 19:56[!]
hm, faktycznie STR będie mieć własną skrzynie, jakoś tego nie nagłaśniali, a to dość duża rzecz.

Ponizej wywiad z Tostem z oficjalnej strony F1 z końca września, gdzie to potwierdza:

https://www.formu...ro-rosso-return.html
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca