Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wolff: Liberty musi poważnie traktować groźby Ferrari

Scuderia nie jest zadowolona z propozycji zmian w przepisach dotyczących silników F1.
Nataniel Piórkowski, 28 listopada 2017, wyświetlenia: 1261<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef działu sportów motorowych Mercedesa – Toto Wolff uważa, że Liberty powinno poważnie traktować słowa Sergio Marchionne, który przyznał niedawno, że w skrajnym scenariuszu Ferrari bierze pod uwagę odejście z Formuły 1 po sezonie 2020.

Trzej najwięksi producenci – Mercedes, Ferrari i Renault – nie są zadowoleni z propozycji zmian w przepisach z zakresu jednostek napędowych, jakie mają być stosowane w serii Grand Prix od 2021 roku. Marchionne stwierdził, że Scuderia nie popiera planów standaryzowania F1 w stylu NASCAR.

„Wszystko co mówi Marchionne musi być traktowane na poważnie” – przekonuje Wolff. „Formuła 1 musi pozostać szczytem technologii i zapewniać najlepszą rywalizację. Jeśli rozmywa się ten przekaz standardowymi specyfikacjami i złudnymi posunięciami, które karzą najlepszych jednocześnie pomagając najsłabszym, to nie uważam, aby znajdowało się to w naszym DNA”.

Zapytany o to, czy Mercedes jest obecnie zadowolony z posunięć Liberty, Wolff powiedział: „Na chwilę obecną nie. Odłóżmy jednak w czasie tego typu oceny. Dajmy im rok. Teraz nie chcę ferować wyroków”.

Zespoły niepokoi spadek przychodów F1. Dyrektor generalny serii Grand Prix – Chase Carey zapewnia jednak, że ma to związek z inwestycjami, jakich stale dokonuje Liberty. „W Stanach mówimy, że nie ma czegoś takiego jak darmowy lunch. Szczególnie jeśli dąży się to rozwoju i wzrostu biznesu”.

Odpowiadając na groźby Ferrari o możliwym odejściu z F1, Carey zaznaczył: „Ferrari jest niezwykle ważnym i cennym partnerem. Naszym zamiarem jest utrzymanie ich w naszym sporcie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.07.2018  Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS
11.07.2018  Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1
10.07.2018  Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie
07.07.2018  Trzej producenci silników sprzeciwiają się rezygnacji z MGU-H
06.07.2018  Formuła 1 rozważa wprowadzenie nowego systemu punktowego
Tagi:
Wolff T.
Liberty Media
Ferrari
Carey C.
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcelo92, 28.11.2017 15:48[!]
Cos czuje ze Bernie bedzie musial wrocic i gasic ten pozar. Na chwile obecna nikt nie jest zadowolony.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca