Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Hasegawa: Honda nie była gotowa na współpracę z czołowym zespołem

Japończyk pozytywnie ocenia początki współpracy swego koncernu ze Scuderią Toro Rosso.
Nataniel Piórkowski, 28 listopada 2017, wyświetlenia: 1877<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef programu Hondy w Formule 1- Yusuke Hasegawa, przyznał, że w ostatnich latach jego firma nie była gotowa na współpracę z czołowym zespołem, takim jak McLaren.

Pomimo trzech wymagających sezonów ze stajnią z Woking, japoński koncern optymistycznie ocenia możliwości współpracy z Toro Rosso.

„Bez wątpienia najtrudniejszym rokiem był ten, w którym wróciliśmy do F1, ale trzeci także nie był łatwy. Sądzę jednak, że byliśmy w stanie odrabiać straty nieco szybciej niż w poprzednich sezonach”.

„Sporty motorowe są dla Hondy wszystkim. To część naszego DNA. Wiemy, że w wyścigach czasem bywa ciężko, ale traktujemy to jako wyzwanie w zakresie osiągów i technologii. Czerpiemy z niego motywację. Wycofanie się w połowie drogi nie miałoby sensu. To nie pasuje do naszej mentalności”.

„Toro Rosso nie jest obecne w Formule 1 od tak długiego czasu. Są bardziej elastyczni. Wymiana opinii jest prostsza. McLaren to czołowy zespół, a Honda nie była gotowa na współpracę z czołowym zespołem. Takie są fakty” – podkreślił Japończyk w rozmowie z magazynem Speed Week.

Hasegawa przyznał, że sezon 2018 będzie dla Hondy wymagającym okresem, zwłaszcza w świetle ograniczenia regulaminowej puli silników. „Pod względem technologicznym nie jest łatwo. Wyzwanie staje się jeszcze większe. Już teraz jednak dobrze współpracuje nam się z Toro Rosso. Bardzo ważne jest dla nas pozostanie w Formule 1. Musimy wierzyć, że uda nam się zdobyć mistrzostwo. To nasza motywacja, to coś co nas napędza”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.12.2017  Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem
13.12.2017  Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę
12.12.2017  Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty
11.12.2017  Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów
07.12.2017  Yusuke Hasegawa stracił funkcję szefa projektu F1 Hondy
Tagi:
Honda
McLaren
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ekwador15, 28.11.2017 12:01[!]
Tak na pewno zdobędą mistrzostwo z Toro Rosso :P Chyba, ze już wie, że w 2019 roku, silniki Hondy będą także w Red Bullu.
Luis Garcia, 28.11.2017 12:16[!]
Też mi się zdaje, że po 2018 Renault wypnie się na RBR. Jeśli stanie się inaczej, to będzie to co najmniej dziwna decyzja, aby fabryczny zespół z ambicjami na czołówkę, dostarczał silniki aż do dwóch swoich bezpośrednich konkurentów. STR zostanie wykorzystane jako królik doświadczalny i może Honda w 2019 będzie dość przyzwoita...
SweetF1, 28.11.2017 15:40[!]
Widać powolny upadek programu Red Bulla więc za 5 lat wraz z wejściem nowych silników Honda Racing Team zastąpi Toro Rosso w zamian za dostarczanie silników Red Bullowi.
marios76, 01.12.2017 11:42[!]
@Luis Garcia Moga sie wypiac wtedy pewnie Sainz---> Red Bull. Maxa jakos urobili. Ricciardo nie jest pewne , ze zostanie... przynajmniej az sie nie dowie jaki silnik, osiagi i status w puszkach mial bedzie ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca