Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.10.2018

Hamilton zdziwiony taktyką Ferrari z deszczowych piątkowych treningów

Zespoły nie sprawdzą szerszych przednich skrzydeł na testach w Abu Zabi

Horner: Ostre kary za zbyt szybką jazdę pod czerwonymi flagami są do niczego

Alonso: Powinniśmy dostawać więcej opon na mokry tor

Sergio Sette Camara zostanie trzecim kierowcą McLarena?

Force India planuje budowę nowej fabryki

Pirelli ujawniło nazwy i kolory mieszanek opon na sezon 2019

19.10.2018

Ricciardo: Wyścig o GP USA może okazać się loterią

Vettel został ukarany cofnięciem o trzy pozycje na starcie GP USA

Hamilton z najlepszym czasem w drugim treningu w Austin

Kubica: Nie mogę czekać na decyzję Williamsa dłużej niż do grudnia

Gasly i Hartley wyruszą do GP Stanów Zjednoczonych z ostatniej linii

Hamilton najszybszy na przesychającym Circuit of the Americas

Williams: Kubica byłby fantastycznym zespołowym kolegą dla Russella

Hartley: Brakuje mi pełnego wsparcia w Formule 1

Sainz: Tempo kwalifikacyjne Hondy jest zmartwieniem dla Renault

Bottas nie obawia się utraty posady w Mercedesie na rzecz Ocona w sezonie 2020

Arrivabene pozostanie szefem Scuderii Ferrari po sezonie 2018

Verstappen: Zapowiedzi postępów Renault to stara śpiewka

Ocon zainteresowany roczną współpracą z Williamsem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Todt wykluczył możliwość zrezygnowania z Halo przed sezonem 2018

Wcześniej pojawiały się doniesienia, jakoby Federacja rozważała porzucenie systemu.
Mateusz Szymkiewicz, 27 listopada 2017, wyświetlenia: 2076<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Jean Todt wykluczył możliwość porzucenia systemu Halo jeszcze przed rozpoczęciem sezonu 2018.

Od przyszłego roku kierowcy będą musieli obowiązkowo korzystać z nowego systemu ochrony głowy. Do Formuły 1 zostanie wprowadzone Halo, czyli pałąk składający się z obręczy, dwóch mocowań oraz słupka umiejscowionego tuż przed kokpitem.

Nowe rozwiązanie budzi duże kontrowersje wśród fanów oraz kierowców, głównie ze względów estetycznych. Teraz z kolei pojawiły się sygnały, iż Halo znacznie podniesie masę bolidów, co może dyskryminować wyższych oraz cięższych zawodników. Ponadto w Abu Zabi dokonano próby opuszczenia bolidu na czas z założonym systemem Halo i Valtteri Bottas nie zdołał tego zrobić poniżej regulaminowego czasu siedmiu sekund.

Z tego powodu narodziły się spekulacje, jakoby Federacja rozważała rezygnację z nowego systemu bezpieczeństwa, lecz teraz prezes organizacji – Jean Todt, definitywnie wykluczył taką możliwość. „Nie ma już drogi powrotu. Halo pojawi się i zostanie. Dlaczego? Ponieważ oferuje wielkie wartości pod względem bezpieczeństwa. Jestem zafascynowany tym co zostało napisane na ten temat. Halo jest po prostu częścią naturalnej ciągłości Formuły 1. Oczywiście to nie musi być ostatnie słowo. Jeżeli znajdziemy lepsze rozwiązanie, to wprowadzimy je” – powiedział Francuz.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.10.2018  Todt: Bottas wykazał się większym zdyscyplinowaniem niż Barichello
10.09.2018  Todt: Marchionne coraz bardziej pozytywnie oceniał przyszłość F1
07.09.2018  Todt nie ma nic przeciwko planom powiększania kalendarza F1
06.09.2018  Todt: Mówienie, że F1 mogłaby przejść na silniki elektryczne to nonsens
05.09.2018  Todt: W sezonie 2021 w F1 nie pojawią się nowi producenci silników
Tagi:
Todt J.
FIA
Halo

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kumien, 27.11.2017 11:55[!]
Druga sprawa to każdy zrobił już nowy bolid uwzględniając Halo i sorry, ale rezygnacja z niego na tym etapie na 100% zostałoby zawetowane przez kogoś.
Opanek2246, 27.11.2017 17:54[!]
Ciekawe kiedy komuś stanie się krzywda bo np. nie zdołał w porę opuścić dajmy na to płonącego bolidu właśnie przez to cholerne halo...
kidmaciek, 27.11.2017 18:58[!]
No to szybko szukajcie tego lepszego rozwiązania, bo na bolidy z Halo nie da się patrzeć nie myśląc 'coś tu jest nie tak'.
Mr President, 27.11.2017 22:19[!]
Rozwiązanie to zamknięte kokpity jak w prototypach, ciekawe, jak długo przyjdzie nam na to czekać. Halo to półśrodek, rozwiązanie pośrednie, które nie tylko fatalnie wygląda, ale również nie chroni tak skutecznie jak jego alternatywa. Kolejny krok na drodze poprawiania bezpieczeństwa kierowców zostaje właśnie wykonany, technologia i świadomość konieczności podnoszenia standardów musiały doprowadzić do takiej decyzji. Szkoda, że nie jest bardziej radykalna.
rno2, 28.11.2017 07:08[!]
A ja mam nadzieję, że w przyszłości wznowią badania nad tarczą (w wersji Red Bulla lub wersji Ferrari) i to rozwiązanie wprowadzą zamiast halo.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca