Uwaga: Otworzy貫 t stron z innego adresu, ni zalecany i z tego powodu mo瞠sz do鈍iadczy problem闚 z logowaniem.

Prawid這wy adres serwisu Wyprzed Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest te bez www. z przodu)
F1 2017Australia Chiny Bahrajn Rosja Hiszpania Monako Kanada Azerbejd瘸n Austria Wielka Brytania W璕ry Belgia W這chy Singapur Malezja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
U篡tkownik:Has這:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomo軼i
Wyszukiwarka wiadomo軼i

  Najnowsze wiadomo軼i

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzuc nam pozytywn presj

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany ni Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie b璠ziemy czeka w niesko鎍zono嗆 na decyzj Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams og這si drugiego kierowc po nowym roku

Pirelli spodziewa si szybszych bolid闚 o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje si finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wci捫 liczy na awans do Formu造 1 w roli kierowcy wy軼igowego

Sauber zatrudni dwudziestu nowych in篡nier闚

Todt: Czo這we zespo造 maj zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obra貫m bardziej agresywne podej軼ie do 軼igania

Perez: W przysz造m roku Ocon b璠zie musia radzi sobie z wi瘯sz presj

14.12.2017

Haas wstrzyma si z rozbudow zespo逝 do wprowadzenia limit闚 bud瞠towych

Hamilton spodziewa si w陰czenia Alonso do walki o mistrzowski tytu

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pe軟i zas逝guje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zako鎍zenie wsp馧pracy z McLarenem przynios這 ulg

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowc w pi徠ek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w mo磧iwo軼i i talent Bottasa

Todt: Wyb鏎 na trzeci kadencj jest oznak zaufania 鈔odowiska

Gasly ma nadziej, 瞠 silnik Hondy pozwoli STR na regularn walk o punkty

Wi璚ej wiadomo軼i

  Archiwum 2017
PnWtCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Todt: Zespo造 same g這sowa造 za ograniczeniem regulaminowej puli silnik闚

"Teraz nie mamy jednomy郵no軼i, wi璚 zostajemy przy trzech jednostkach".
Nataniel Pi鏎kowski, 27 listopada 2017, wy鈍ietlenia: 1448<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef FIA – Jean Todt zasugerowa, 瞠 zespo造 Formu造 1 nie powinny narzeka na ograniczenie regulaminowej puli silnik闚, gdy pewien czas temu same g這sowa造 za takim rozwi您aniem, a w ostatnim czasie nie osi庵n窸y wymaganej jednomy郵no軼i, aby zmieni przepisy.

Od kolejnego sezonu ka盥y kierowca b璠zie m鏬 bezkarnie u篡 tylko trzech silnik闚 spalinowych i generator闚 odpowiadaj帷ych za odzyskiwanie energii termicznej (MGU-H). Regulaminowa liczba pozosta造ch komponent闚 – generatora odpowiadaj帷ego za odzyskiwanie energii kinetycznej (MGU-K), uk豉du magazynowania energii oraz elektroniki steruj帷ej – zostanie ograniczona do dw鏂h.

Komentuj帷 krytyczne opinie ze strony Red Bulla i McLarena, Todt wyja郾ia: „Zadecydowano o tym na drodze konsensusu. Wszystkie strony uzna造, 瞠 z豉manie przepis闚 b璠zie wi您a這 si z kar cofni璚ia na starcie. Mamy to co mamy. Niekt鏎e zespo造 narzekaj, 瞠 w przysz造m roku b璠zie obowi您ywa limit trzech silnik闚 na sezon. C騜, tak zadecydowano. Pami皻am, 瞠 byli nawet ludzie, kt鏎zy zastanawiali si, czy nie mo積a by這by wprowadzi ograniczenia do jednej jednostki na sezon”.

„To nic nowego. Ju kilka lat temu ustalono, jak ma wygl康a ta kwestia w sezonie 2018. Odbyli鄉y troch spotka ze wszystkimi zespo豉mi. Spos鏏 w jaki tworzone s przepisy, w jaki wykonywana jest w豉dza, definiuje, 瞠 w celu przywr鏂enia limitu czterech silnik闚 na sezon 2018 wymagana jest jednomy郵no嗆. Teraz nie mamy jednomy郵no軼i, wi璚 zostajemy przy trzech jednostkach” – doda Francuz, kt鏎y mo瞠 by ju pewien zapewnienia sobie kolejnej kadencji na stanowisku szefa Federacji.

Todt przypomnia, 瞠 ograniczenie regulaminowej puli silnik闚 by這 jednym z pierwszych posuni耩 zmierzaj帷ych ku ograniczeniu koszt闚, jakie ponosz zespo造 klienckie. „Nie ulega w徠pliwo軼i, 瞠 Formu豉 1 jest zbyt droga. Istnieje zbyt wielka przepa嗆 pomi璠zy ma造mi i du篡mi teamami. Zadecydowali鄉y wi璚, 瞠 ze wzgl璠u na koszty ograniczymy liczb silnik闚, zapewniaj帷 prywatnym zespo這m dostawy jednostek po ni窺zych cenach”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.12.2017  Todt: Czo這we zespo造 maj zbyt niezawodne bolidy
12.12.2017  Todt: Wyb鏎 na trzeci kadencj jest oznak zaufania 鈔odowiska
08.12.2017  Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku
06.12.2017  Todt: F1 i WEC powinny korzysta z tych samych silnik闚
01.12.2017  Budkowski b璠zie m鏬 rozpocz望 prac w Renault od 1 kwietnia
Tagi:
Todt J.
Przepisy
F1 og鏊nie

  Komentarze  
Strony  •  1 Od鈍ie T- T+
Masio, 27.11.2017 21:21[!]
Ciekawi mnie kt鏎e ekipy g這sowa造 za...
W, 27.11.2017 22:10[!]
Zastanawiam si, czy poza pieni璠zmi kto tam w og鏊e rz康zi. ;-)
Strony  •  1 Od鈍ie T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz by zalogowany, aby m鏂 pisa komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym g鏎nym rogu strony.
Forum Wyprzed mnie!





F1WM.plAktualno軼i, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artyku造, S這wniczek poj耩 F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespo造, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolid闚, Dostawcy silnik闚, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualno軼i, Profil kierowcy, Osi庵ni璚ia, Daniele Morelli (mened瞠r), Statystyki kierowcy, Historia start闚 z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis po鈍i璚ony F1 i innym seriom wy軼igowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrze穎ne
Kana RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzed Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatno軼i  •  Reklama i wsp馧praca