Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Yusuke Hasegawa wypowiedział się także na temat koncepcji tegorocznej jednostki RA617H.
Nataniel Piórkowski, 17 listopada 2017, wyświetlenia: 2104<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Honda uważa, że producenci oraz właściciele praw do Formuły 1 wciąż mogą wynegocjować wprowadzenie pewnych zmian do nowych przepisów z zakresu jednostek napędowych.

W ciągu ostatnich dwóch tygodni przedstawiciele Mercedesa, Ferrari i Renault wyrażali niezadowolenie ze sposobu, w jaki Liberty Media przedstawiło szczegóły nowej formuły silników serii Grand Prix.

Początkowo Honda nie komentowała propozycji właściciela praw komercyjnych. Teraz jednak szef programu japońskiej firmy w F1 – Yusuke Hasegawa, przyznał: „Oczywiście rozpoczęliśmy dyskusje z FIA, więc nie sądzę, aby dobrym pomysłem było publiczne mówienie "tak" lub "nie". Szanujemy decyzję FIA i wiemy, że podejmowane są starania w celu zapewnienia zdrowej rywalizacji w Formule 1”.

„Sądzimy, że wciąż istnieje pole do wprowadzenia modyfikacji. Staramy się znaleźć dobre rozwiązanie. Bez wątpienia bardzo ważne znaczenie ma redukcja kosztów. Jesteśmy także otwarci na pojawienie się w sporcie nowych producentów. Bacząc na to chcielibyśmy kontynuować rozmowy” – dodał.

Podsumowując sezon 2017, Hasegawa dał jasno do zrozumienia, że Honda popełniła błędy w przygotowaniu nowej jednostki napędowej. „Po ubiegłym sezonie zdecydowaliśmy się na całkowitą zmianę koncepcji silnika. Wyzwanie nieco nas przerosło. Dlatego postanowiliśmy utrzymać obecną koncepcję na okres kolejnych mistrzostw. Możemy być całkiem pewni o poziom niezawodności. Teraz staramy się wydobyć z silnika lepsze osiągi. To na tym koncentrują się obecnie nasze działania”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.09.2018  Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce
19.09.2018  Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?
15.09.2018  Newey zwiększył zaangażowanie w prace na rzecz Red Bull Racing
12.09.2018  Ericsson: Honda dokonała większych postępów niż wszyscy sądzą
05.09.2018  Marko: Pozostanie Red Bulla w F1 zależy od powodzenia współpracy z Hondą
Tagi:
Honda
Hasegawa Y.
Przepisy
Liberty Media
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
janko30, 17.11.2017 12:39[!]
Ross ma rację - wycofać MGU-H, wywalić elektrykę i ścigać się z silnikami spalinowymi najlepiej V-8.
MairJ23, 17.11.2017 13:45[!]
@janko30 ja bym jeszcze pousuwal wszystkie inne "nowinki" techniczne jak skrzydla i zamiast budowac z najnowszych materialow - budowac z aluminium albo zelaza.... wskrzesic paru kierowcow z lat 50tych i bedzie zabawa :)
A dwa - Gdzie to Ross (Brawn) niby powiedzial co ty mowisz ? Nie przeczytales nawet artykulu prawda ?
bartoszcze, 18.11.2017 23:55[!]
@MairJ23
Wiesz, te dzieci ślepo wierzące w mit oldtimerów nie mają pojęcia, że gdyby w czasach swobody technicznej dać komuś jednostkę hybrydową 1,6 turbo palącą dwa razy mniej, zapewniającą likwidację turbodziury i dającą dodatkowe 160KM z elektryki, to nawet przez sekundę by się nie zastanawiał - bo liczy się możliwość wygrywania, a nie pierdy o hałasie...
Zomo, 19.11.2017 02:17[!]
Wywalic wymogi ekologi czy pojemnosci - zostawic jedynie limity bezpieczenstwa, masy i gabarytow. Ciekawe ile ekip bawilo by sie w elektronike i inne cuda a ile postawilo by na czysty zywy metal.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca