Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

"Naszą ambicją jest dokonanie postępów i powrót do zwycięskiej formy".
Nataniel Piórkowski, 17 listopada 2017, wyświetlenia: 2823<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Paddy Lowe zaznacza, że podstawowym celem Williamsa na nadchodzące miesiące jest znacząca poprawa konkurencyjności bolidu przed sezonem 2018.

Przez dwa ostatnie lata stajnia z Grove całkowicie straciła kontakt z trzema czołowymi zespołami, a dodatkowo spadła za ekipę Force India. Lowe, który po ubiegłorocznej kampanii zdecydował się na odejście z mistrzowskiego teamu Mercedesa i dołączenie do Williamsa jako dyrektor techniczny i mniejszościowy udziałowiec, przyznaje, że musiał zmienić swoje nastawienie do pracy.

„To był rok wypełniony kilkoma interesującymi wyzwaniami. Poznanie zespołu, zmierzenie się z problemami zespołu środka stawki – to było nowe doświadczenie” – powiedział Lowe Auto Hebdo.

„Williams do dobry zespół, często wyznaczający standardy pod względem czasów pit stopów lub sposobu funkcjonowania. Z drugiej strony potrzebujemy szybszego bolidu. Naszą ambicją jest dokonanie postępów i powrót do zwycięskiej formy. Po to tu jesteśmy” – dodał ceniony inżynier.

Brytyjczyk zaznaczył, że bardzo ważnym elementem procesu projektowania przyszłorocznego bolidu jest system Halo. „To istotny projekt. Jego wpływ jest w większym stopniu strukturalny niż aerodynamiczny. Podejmowanie odpowiednich decyzji w pracach nad przyszłorocznym bolidem to ważny projekt na nadchodzące miesiące. Zobaczymy, czego możemy nauczyć się z tego sezonu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.12.2018  Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy
07.12.2018  Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019
07.12.2018  Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej
04.12.2018  Sirotkin: Drugi sezon w Formule 1 wydawał się dosyć oczywisty
03.12.2018  Nicholas Latifi został rezerwowym kierowcą Williamsa
Tagi:
Williams
Lowe P.
Halo

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ergie, 17.11.2017 11:16[!]
jest na to bardzo prosty sposób Panie Lowe... wie Pan o czym mowa ;)
rno2, 17.11.2017 11:25[!]
Szczerze to wg mnie sukcesem będzie utrzymanie P5.
janko30, 17.11.2017 12:20[!]
On wie ergie i mają już najlepszego inżyniera-kierowcę!
piro, 17.11.2017 13:47[!]
Oj będzie bardzo bardzo ciężko. Obecnie mają to 5 miejsce tylko z powodu Palmera (Renault) i nieudolności Hondy (McLaren). W przyszłym roku nie będzie taryfy ulgowej ponieważ Hulk i Saintz jadą na podobnym poziomie, a McLaren raczej nie zepsuje obecnego pakietu który jak już wiele razy wspominano nie jest zły. Szacuję 7 miejsce ponieważ SRT z Hondą raczej nie ma szans, Hass i Sauber to też nie ta liga.
Luis Garcia, 17.11.2017 14:03[!]
piro, 100% racji.
Rasputin, 17.11.2017 15:52[!]
To chyba oczywiste że jeżeli chcą wrócić do czołówki muszą wziąć Kubicę.
A tak na serio nawet jak Robert przyjdzie to Williamsowi będzie ciężko :
TOP 3 jest z góry zaklepane, Force India, Renault i McLaren na pewno nie odpuści.
Bowiem 5 miejsce jest bardzo fartowne bo:
Renault miało Palmera który był jaki był
Toro Rosso miało Daniłła Kwiata który w tym roku jeździł tragicznie a po odejściu Sainza nie zdobyli ani razu punktów
McLaren miało silnik Hondy
sneer, 17.11.2017 16:29[!]
@piro
Tak, ale z Kubicą będzie lepiej. Po to właśnie go zatrudnią. Śmiem twierdzić, że nawet w tegorocznym bolidzie, ale z innym składem kierowców, byłoby znacznie lepiej. Może by z FI nie wygrali, ale byliby bliżej.
piro, 17.11.2017 16:41[!]
@Rasputin
SRT zdobyło punkty raz od kiedy Saintz odszedł i zrobił to właśnie Kwiat w USA
Falarek, 17.11.2017 23:16[!]
Cytat janko30 :
On wie ergie i mają już najlepszego inżyniera-kierowcę!


Inżynier to raczej ktoś kto skończył wyższą uczelnię a nie niepełną podstawówkę. Sorry ale nie mogłem się powstrzymać :)
RY2N, 18.11.2017 09:07[!]
@sneer
tylko, że wszyscy piszecie o klasyfikacji zespołów, a kluczem do tego jest suma punktów obu kierowców.
Reanult, McLaren i Force India w klasyfikacji zespołów to inna liga (mają składy kierowców prawie 2x mocniejsze niż Williams) muszą tylko zapanować nad tym żeby kierowcy sobie wzajemnie nie odbierali punktów.
Co innego gdybysmy mówili o klasyfikacji kierowców. Tutaj istotnie Williams zachowuje jakieś szanse na 7 miejsce, ale dużo będzie zależeć od bolidu. Jeśli będzie odstawał na więcej niż 0,2-0,3 sek to nawet kierowca-robot tego nie nadrobi.

@Falarek
słuszna uwaga
hds.147, 18.11.2017 09:30[!]
@Falarek Formalnie tak. Ale sam znam kilku inżynierów ( z tytułu), a kompletnie się do tego nie nadają. Znam też osoby bez studiów, które mają więcej wiedzy inżynierskiej niż nie jeden inżynier.
kovalf122, 18.11.2017 11:19[!]
@Falarek
Przecież Kubica skończył szkołę podstawową. Nawet uczęszczał do jednego z krakowskich liceów, ale z wiadomych względów musiał na tym etapie zakończyć swoją edukację.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca