Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.08.2018

McLaren zainteresowany pozyskaniem Estebana Ocona?

McLaren potwierdził zakontraktowanie Carlosa Sainza

Briatore: Alonso stracił motywację do dalszych startów w F1

15.08.2018

Vettel: Ferrari stać na poprawę potencjału

Alonso chwali kierunek ostatnich zmian w McLarenie

ESPN: McLaren potwierdzi w czwartek dwuletni kontrakt z Sainzem

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (1)

14.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Fernando Alonso zakończy karierę w Formule 1 po sezonie 2018

Niki Lauda może w tym roku nie wrócić do padoku F1

Abiteboul: Ricciardo nie będzie wygrywał z Renault co najmniej do 2020 roku

Leclerc: Po słabym starcie sezonu postępy Saubera wyglądają na jeszcze większe

13.08.2018

Tost: Niedziałające poprawki są odpowiedzialne za słabą formę

Magnussen: Formuła 1 wreszcie sprawia mi radość

Raikkonen przedłużył kontrakt z Ferrari na starty w sezonie 2019?

12.08.2018

Massa rozczarowany wypowiedzią Strolla o braku wsparcia w sezonie 2017

Sirotkin: Sauber znalazł się już poza zasięgiem Williamsa

Renault zaskoczone postępami Ferrari nad jednostką napędową

Brown: McLaren potrzebuje dobrego bolidu by zaryzykować z młodymi kierowcami

Stroll: Moje uczucie do Formuły 1 to "kocham-nienawidzę"

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

"Naszą ambicją jest dokonanie postępów i powrót do zwycięskiej formy".
Nataniel Piórkowski, 17 listopada 2017, wyświetlenia: 2791<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Paddy Lowe zaznacza, że podstawowym celem Williamsa na nadchodzące miesiące jest znacząca poprawa konkurencyjności bolidu przed sezonem 2018.

Przez dwa ostatnie lata stajnia z Grove całkowicie straciła kontakt z trzema czołowymi zespołami, a dodatkowo spadła za ekipę Force India. Lowe, który po ubiegłorocznej kampanii zdecydował się na odejście z mistrzowskiego teamu Mercedesa i dołączenie do Williamsa jako dyrektor techniczny i mniejszościowy udziałowiec, przyznaje, że musiał zmienić swoje nastawienie do pracy.

„To był rok wypełniony kilkoma interesującymi wyzwaniami. Poznanie zespołu, zmierzenie się z problemami zespołu środka stawki – to było nowe doświadczenie” – powiedział Lowe Auto Hebdo.

„Williams do dobry zespół, często wyznaczający standardy pod względem czasów pit stopów lub sposobu funkcjonowania. Z drugiej strony potrzebujemy szybszego bolidu. Naszą ambicją jest dokonanie postępów i powrót do zwycięskiej formy. Po to tu jesteśmy” – dodał ceniony inżynier.

Brytyjczyk zaznaczył, że bardzo ważnym elementem procesu projektowania przyszłorocznego bolidu jest system Halo. „To istotny projekt. Jego wpływ jest w większym stopniu strukturalny niż aerodynamiczny. Podejmowanie odpowiednich decyzji w pracach nad przyszłorocznym bolidem to ważny projekt na nadchodzące miesiące. Zobaczymy, czego możemy nauczyć się z tego sezonu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.08.2018  Sirotkin: Sauber znalazł się już poza zasięgiem Williamsa
12.08.2018  Stroll: Moje uczucie do Formuły 1 to "kocham-nienawidzę"
09.08.2018  Villeneuve: Stroll powinien już teraz odejść z Williamsa
08.08.2018  Williams prowadzi rozmowy z Artjomem Markiełowem?
01.08.2018  Kubica i Williams zadowoleni z testów na Hungaroringu
Tagi:
Williams
Lowe P.
Halo

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ergie, 17.11.2017 11:16[!]
jest na to bardzo prosty sposób Panie Lowe... wie Pan o czym mowa ;)
rno2, 17.11.2017 11:25[!]
Szczerze to wg mnie sukcesem będzie utrzymanie P5.
janko30, 17.11.2017 12:20[!]
On wie ergie i mają już najlepszego inżyniera-kierowcę!
piro, 17.11.2017 13:47[!]
Oj będzie bardzo bardzo ciężko. Obecnie mają to 5 miejsce tylko z powodu Palmera (Renault) i nieudolności Hondy (McLaren). W przyszłym roku nie będzie taryfy ulgowej ponieważ Hulk i Saintz jadą na podobnym poziomie, a McLaren raczej nie zepsuje obecnego pakietu który jak już wiele razy wspominano nie jest zły. Szacuję 7 miejsce ponieważ SRT z Hondą raczej nie ma szans, Hass i Sauber to też nie ta liga.
Luis Garcia, 17.11.2017 14:03[!]
piro, 100% racji.
Rasputin, 17.11.2017 15:52[!]
To chyba oczywiste że jeżeli chcą wrócić do czołówki muszą wziąć Kubicę.
A tak na serio nawet jak Robert przyjdzie to Williamsowi będzie ciężko :
TOP 3 jest z góry zaklepane, Force India, Renault i McLaren na pewno nie odpuści.
Bowiem 5 miejsce jest bardzo fartowne bo:
Renault miało Palmera który był jaki był
Toro Rosso miało Daniłła Kwiata który w tym roku jeździł tragicznie a po odejściu Sainza nie zdobyli ani razu punktów
McLaren miało silnik Hondy
sneer, 17.11.2017 16:29[!]
@piro
Tak, ale z Kubicą będzie lepiej. Po to właśnie go zatrudnią. Śmiem twierdzić, że nawet w tegorocznym bolidzie, ale z innym składem kierowców, byłoby znacznie lepiej. Może by z FI nie wygrali, ale byliby bliżej.
piro, 17.11.2017 16:41[!]
@Rasputin
SRT zdobyło punkty raz od kiedy Saintz odszedł i zrobił to właśnie Kwiat w USA
Falarek, 17.11.2017 23:16[!]
Cytat janko30 :
On wie ergie i mają już najlepszego inżyniera-kierowcę!


Inżynier to raczej ktoś kto skończył wyższą uczelnię a nie niepełną podstawówkę. Sorry ale nie mogłem się powstrzymać :)
RY2N, 18.11.2017 09:07[!]
@sneer
tylko, że wszyscy piszecie o klasyfikacji zespołów, a kluczem do tego jest suma punktów obu kierowców.
Reanult, McLaren i Force India w klasyfikacji zespołów to inna liga (mają składy kierowców prawie 2x mocniejsze niż Williams) muszą tylko zapanować nad tym żeby kierowcy sobie wzajemnie nie odbierali punktów.
Co innego gdybysmy mówili o klasyfikacji kierowców. Tutaj istotnie Williams zachowuje jakieś szanse na 7 miejsce, ale dużo będzie zależeć od bolidu. Jeśli będzie odstawał na więcej niż 0,2-0,3 sek to nawet kierowca-robot tego nie nadrobi.

@Falarek
słuszna uwaga
hds.147, 18.11.2017 09:30[!]
@Falarek Formalnie tak. Ale sam znam kilku inżynierów ( z tytułu), a kompletnie się do tego nie nadają. Znam też osoby bez studiów, które mają więcej wiedzy inżynierskiej niż nie jeden inżynier.
kovalf122, 18.11.2017 11:19[!]
@Falarek
Przecież Kubica skończył szkołę podstawową. Nawet uczęszczał do jednego z krakowskich liceów, ale z wiadomych względów musiał na tym etapie zakończyć swoją edukację.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca