Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Ross Brawn podkreśla z kolei, że w F1 musi dojść do zmian w zakresie silników i wydatków.
Nataniel Piórkowski, 16 listopada 2017, wyświetlenia: 1488<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Niki Lauda zaprzecza, że Mercedes dołączy do Ferrari grożąc możliwym wycofaniem się z Formuły 1.

„To nonsens” – powiedział dyrektor niewykonawczy stajni z Brackley.

Wiadomo, że większość producentów nie jest zadowolona z propozycji zmian w przepisach dotyczących jednostek napędowych, jakie mają wejść do użytku w F1 począwszy od sezonu 2021. Swymi obawami dzielili się w ostatnim czasie szefowie Ferrari, Mercedesa i Renault. „Najpierw chcemy poznać szerszą perspektywę i wiedzieć, gdzie będzie znajdować się Formuła 1 w 2021 roku” – stwierdził Cyril Abiteboul.

Koncerny nie są także zadowolone z planów wprowadzenia limitów budżetowych. Największe zespoły mają także kwestionować posunięcia Liberty Media, uważając, że właściciel praw komercyjnych zawłaszcza sobie kompetencje organu regulacyjnego. „Dlaczego? Bo przepisy są także w stanie wpływać na komercyjny sukces sportu” – tłumaczył dyrektor do sprawy sportowych serii Grand Prix, Ross Brawn, dodając, że skomplikowane jednostki napędowe nie pomagają w zapewnieniu dobrego ścigania.

Brytyjczyk zasugerował, że jeśli uda się wprowadzić tańsze części silnika, z Formuły 1 mogą zniknąć niepopularne kary cofnięcia na starcie. „Jeśli homologowana turbosprężarka kosztuje trzy tysiące dolarów, nie ma znaczenia jak wiele razy wymienisz ją w trakcie jednego sezonu”.

Kolejnym standardowym elementem mogą stać się baterie. „Nie mielibyśmy z tym żadnego problemu. Renault to producent samochodów, a nie baterii” – powiedział Abiteboul.

Brawn zaznacza, że pomimo wyraźnego sprzeciwu w F1 musi dojść do zmian. „Nie możemy dalej funkcjonować w ten sposób. Co się stanie, gdy stracimy jednego lub dwóch z obecnych producentów, jeśli ich wyniki nie ulegną poprawie?”. Brawn przeprosił Mercedesa i Ferrari za sposób, w jaki ogłoszono propozycje zmian w przepisach i dodał że Liberty ma 12 miesięcy na przeprowadzenie negocjacji z zainteresowanymi stronami. Podkreślił przy tym, że firma nie wycofa się z propozycji rezygnacji ze stosowania MGU-H. „Musielibyśmy usłyszeć bardzo przekonujące argumenty” – stwierdził.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.01.2019  Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie
14.01.2019  Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019
09.01.2019  Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent
03.01.2019  F1 proponuje zakaz testów wyścigowych opon podczas piątkowych treningów
03.01.2019  Steiner: Rozmowy o przepisach na sezon 2021 toczą się zbyt wolno
Tagi:
F1 ogólnie
Mercedes
Ferrari
Brawn R.
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
janko30, 16.11.2017 12:37[!]
Na tym zdjęciu widać jak perfecyjnie Vettel wyprzedza Bottasa.
Kamikadze2000, 16.11.2017 23:12[!]
Miejmy nadzieje, że ograniczając budżety nieco spowolnią czołowe fabryczne ekipy. Bo obecnie wygląda to tak, jakbyśmy mieli podział na klasy. Takie rzeczy to w WEC... ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca