Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Brawn: Nie odejdę z zespołu Mercedesa

"Nie zrezygnuję do momentu, kiedy ten zespół będzie odnosił sukcesy".
Ap4cz05, 30 grudnia 2010, wyświetlenia: 2779<< | lista | T- | T+ | >>
Ross Brawn zaprzeczył spekulacjom głoszącym, że miałby zrezygnować ze stanowiska szefa zespołu Mercedes GP.

Pojawiło się wiele informacji donoszących, iż plany restrukturyzacyjne ekipy mającej bazę w Brackley na sezon 2011 będą oznaczały zmniejszenie obowiązków Brawna. Inni eksperci sugerowali, że 55-latek może całkowicie przejść na emeryturę.

Jednakże Brytyjczyk podkreśla, że nie jest jeszcze gotowy, by odejść z Formuły 1. „Nie zrezygnuję do momentu, kiedy ten zespół będzie odnosił sukcesy” – powiedział Brawn w wywiadzie dla niemieckiego Auto Motor und Sport.

Kiedy gazeta zapytała jedną z legend Ferrari, czy Mercedes może powtórzyć cud z sezonu 2009, w którym ekipa Brawn GP zwyciężyła w obydwu klasyfikacjach, Brawn odpowiedział: „Okoliczności są inne. W 2008 roku mieliśmy 750 ludzi w Brackley i kilkaset osób w Japonii pracujących dla Hondy. Obecnie nie posiadamy tylu pracowników”.

„To prawda, że wcześnie rozpoczęliśmy budowę samochodu na sezon 2011, ale to nie oznacza, iż automatycznie wydaliśmy więcej środków, niż trzy zespoły, które są przed nami (Red Bull, Ferrari i McLaren). Nie, nie doświadczymy sytuacji z 2009 roku po raz drugi, lecz jestem pewien, że będziemy posiadać bardzo dobry samochód. Będziemy wiedzieli, jak jest szybki, kiedy go przetestujemy. Jeśli jest tak dobry, jak sądzimy, to wówczas mamy także odpowiednią organizację, która może go rozwijać w ciągu sezonu”.

Źródło: planetf1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.11.2018  Brawn optymistycznie ocenia zmiany w przepisach na sezon 2019
06.11.2018  Arrivabene: F1 powinna przedłużyć kontrakt z Pirelli
03.10.2018  Brawn: Mercedes postąpił właściwie wydając polecenie zespołowe
16.09.2018  Brawn: Chcemy, aby kalendarz F1 liczył 24 wyścigi
23.08.2018  Brawn: Zmiany dotyczące silników mogą zostać opóźnione
Tagi:
Brawn R.
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 30.12.2010 16:03[!]
To jest ironia... W latach 2007-2008, przy takim wsparciu i tylu pracownikach, skonstruowali niemal najgorsze bolidy w stawce, konkurujące z Super Aguri (a przecież to był malutki team, który polegał na Hondzie). A w 2009, bez porządnego wsparcia i tylu pracownikach, sięgnęli po tytuły mistrzowskie. Wiadomo, że to Honda stworzyła cudo, zwące się BGP001, ale mimo wszystko... sytuacja jest śmieszna... ;))

była śmieszna
cravenciak, 30.12.2010 16:12[!]
Wersji BGP001 powstało chyba 3 (na start sezonu!). Aż tyle pieniędzy miała Honda :)
akkim, 30.12.2010 16:36[!]
Mówisz żeś nie gotów, by odejść z Formuły,
o niedźwiedziu Znasz bajkę i dzieleniu skóry?
Ty ochoty iść nie masz, lecz co Norbert na to,
marzy być mocnieszym, Niemcy płacą za to.

A na sentymenty nie licz raczej Rossie,
nikt nie ruszy dla Ciebie nawet palcem w nosie,
jeśli płatnik ustali, że ma rządzić nacja,
to nic nie pomoże, żadna deklaracja.
SirKamil, 30.12.2010 17:12[!]
Nie musi chcieć, być może będzie musiał. Najbliższe lata pokażą czy kiedyś sukcesogenny archetyp multi-dyrektora technicznego-menedżera całego projektu dalej będzie sprawdzać się przyszłości.
Simi, 30.12.2010 18:05[!]
„Nie zrezygnuję do momentu, kiedy ten zespół będzie odnosił sukcesy” - no właśnie. A rok 2010 oszałamiającym sukcesem raczej nie był...
mbg, 30.12.2010 18:07[!]
@K2000
RA107 było nie tylko jednym z najgorszych w stawce, ale uznaję go za najgorszą inwestycję w historii Japończyków w F1. Miał być rewolucją, wydali na niego kupę kasy a "Bariczowi" nie udało nim się zdobyć nawet 1pkt. RA108 miało być samochodem na zapchanie sezonu i technologicznie oparty o poprzednika, to chyba było przemyślanym krokiem, zresztą zrozumiałym ze względu na to co szykowali RA109 (BGP001). 3 kosztowne projekty a i tak śmietankę zbiera Ross z silnikami od Mercedesa. Honda skompromitował się od czasu kiedy przejęła w całości BAR. Chyba prędko nie wrócą.
jpslotus72, 30.12.2010 18:59[!]
@Simi - "Nie zrezygnuję do momentu, kiedy ten zespół będzie odnosił sukcesy" wg mnie logicznie oznacza: będę w zespole do tej chwili, kiedy zacznie on odnosić sukcesy... Czyli - nie ma powodu do rezygnacji po 2010. Jeśli przyjdzie sukces - Ross odejdzie. :)
Powinno chyba być: "Będę w zespole tak długo, jak długo będzie on odnosił sukcesy" albo "Nie zrezygnuję do momentu, w którym zespół przestanie odnosić sukcesy"?...
Lolkoski, 30.12.2010 20:39[!]
Zastanawiam się czy Brawn będzie chciał być dalej w zespole jeśli Mercedes z Haugiem na czele zacznie mu mówić co i jak ma wyglądać
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca