Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

HRT rozpocznie testy w 2011 roku ze starym samochodem

Tegoroczne auto posłuży głównie do sprawdzenia kandydatów na kierowców hiszpańskiej ekipy.
Marek Roczniak, 29 grudnia 2010, wyświetlenia: 2781<< | lista | T- | T+ | >>
Wygląda na to, że nie zobaczymy nowego samochodu zespołu Hispania Racing podczas pierwszych przyszłorocznych testów Formuły 1 na torze Ricardo Tormo na początku lutego.

Właściciel hiszpańskiej ekipy Jose Ramon Carabante zapowiedział niedawno, że HRT weźmie udział w pierwszych grupowych testach w Walencji, ale El Mundo Deportivo wyjaśnia, że używanym tam samochodem będzie zaprojektowany przez Dallarę model F110 z sezonu 2010.

Hiszpańska gazeta dodała, że tegoroczne auto posłuży głównie do sprawdzenia kandydatów na kierowców HRT w przyszłym sezonie. Nowy samochód jest ponoć projektowany obecnie przez Geoffa Willisa „częściowo w Niemczech oraz częściowo w Anglii i będzie gotowy na czas” – zapewnił Carabante, który niedawno zapowiedział też pozyskanie dużego inwestora. Plotki o tym, że jest nim Santander okazały się żartem jednego z hiszpańskich portali na przypadający 28 grudnia w krajach hiszpańskojęzycznych „Dzień Świętych Niewiniątek” (odpowiednik naszego prima aprilis).

Źródło: motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2013  Bolidy HRT z sezonu 2011 będą startowały w BOSS GP
15.02.2013  Pirelli kupiło bolid HRT z sezonu 2011?
30.01.2013  Ecclestone: Scorpion Racing raczej nie wystartuje w tym roku
29.01.2013  HRT zostanie uratowane?
27.12.2012  De la Rosa rozczarowany zamknięciem HRT
Tagi:
HRT

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
SkC, 29.12.2010 12:58[!]
Kiedy w końcu ktoś kupi ten zespół? bo inaczej długo nie pociągną. Szkoda że nie powiodła się fuzja z Toyotą, wtedy nawet wystawiając bolid TFT110 bez żadnych poprawek byliby przed Lotusem i Virign

Chociaż nie wiadomo bo tamten bolid ma podwójny dyfuzor a duża część aero projektowało się właśnie pod to, hmm...
punksnotdead, 29.12.2010 12:59[!]
Hah, no tak, realia HRT. Co to santandera, to czytałem na innym portalu i nie chciało mi się wierzyć. Więc, sprawa wyjaśniona. Nie widzę ich przyszłości w kolorowych barwach.
Loxley, 29.12.2010 13:01[!]
Santander nie, ale podobno mają inwestora spośród największych hiszpańskich firm. Niby ok, ale po co zwlekają z jego ogłoszeniem, to nie wiem - nie wygląda to zbyt wiarygodnie.
oliveira, 29.12.2010 13:06[!]
parodia........w sprawie tego konkretnego zespołu zgadzam się z Berniem.......zielony Lotus rozwija się moim zdaniem bardzo mądrze i sensownie, Virgin tez jakoś ciągnie i stara się rozwijać, a HRT w tym samym miejscu praktycznie co rok temu....żenuła jednym słowem
rolnik sam w dolinie, 29.12.2010 13:40[!]
@SkC bolidem toyoty by nie wygrali z Lotusem i Virgin bo nie zostaliby dopuszczeni do wyścigu, sam wspomniałeś TF110 miał podwójny dyfuzor

czekam na informacje że w pierwszym wyścigu też wystawia ten bolid bo "to i tamto"
MairJ23, 29.12.2010 14:12[!]
@rolnik i dokladnie tak bedzie.... ja rozumiem ze to kwestia kasy - ale kasa to taki obiekt ktory da sie policzyc i stwierdzic - "Panowie, brak nam kasy aby sie rozwijac - zwijamy zagle - nie robmy tu scen"
Czyli znow beda sie wloczyc w ogonach stawki lub nie dojezdzajac do mety. Ale kierowcow sobie testuja...LOL. Kierowcow ktorzy i tak beda musieli zaplacic za miejsca w kokpitach :) "Moim ulubionym zajeciem jest placic miliony dolarow za mozliwosc nie dojezdzania do mety"
W zeszlym roku jeszcze ich bronilem i mowilem ze to Dalary wina i tak dalej.... ale oni nic nie robia z tym zeby sie poprawic na nastepny sezon.... Chyba prezes FOM powinien sie lekko w to wszystko wtracic.
rolnik sam w dolinie, 29.12.2010 14:18[!]
Pytanie czy oni w ogóle starym bolidem będą w stanie osiągnąć limit 107% czasu,
bo może być tak ze kierowcy będą płacić za NIE jeżdżenie w wyścigach, bo przecież inni sie ciągle rozwijają
jpslotus72, 29.12.2010 14:20[!]
Mogą wystawić ten bolid... na aukcję - jako pamiątkę po byłym zespole. Ale na wielu chętnych do zakupu bym nie liczył...
Sycior, 29.12.2010 14:27[!]
Mówi że nowe auto będzie gotowe na czas. Czyli znowu zaczną sezon z nieprzetestowanym autem? Oj ciężko będzie ze 107% ciężko, ale jeśli niewiele będzie brakowało do limitu to pewno ich dopuszczą. Jak była ta reguła stosowana z 10 lat temu to się tak robiło. Czytając o małych prywatnych zespołach z lat 90 i 80 nie myślałem że sam będę mógł coś takiego oglądać na torze...
Yurek, 29.12.2010 18:34[!]
@Sycior - nie, nie dopuszczali, "bo niewiele brakło". Dopuszczali na ogół, kiedy np. w pierwszej części kwalifikacji było sucho a w drugiej padało i ktoś wykręcił czas w drugiej (vide Francja 99) albo ktoś osiągał przez cały weekend dobre czasy, a w kwalifikacjach coś nie poszło (Diniz w Australii 97). Właściwie to tajemnicą jest tylko, dlaczego dopuścili do startu Marquesa w Australii 01. Nigdy nie dopuszczono kierowcy tylko dlatego, że niewiele brakło. W Hiszpanii 98 Rossetowi brakło do zakwalifikowania się siedem setnych sekundy, i go nie dopuścili.
Adakar, 29.12.2010 21:08[!]
Ludzie na miłość boską, co was z tym 107% pogieło !!!

Robiłem zestawienie w jednym z innych newsów o zmianach regulaminów. HRT w sezonie 2010 tylko DWA RAZY by się nie zakwalifikowało gdyby limit obowiązywał. Co wiecej sytuacja aby oba HRT zawiodły zdarzyła się tylko w GP Węgier -> dały totalnie ciała (i Bahrain ale to raczej oczywiste, bolid ledwo co kilka kilometrów miał nabite).
W Hiszpanii i Singapurze nawalił Senna, bo Karun i Klien pokazali że można spokojnie z zapasem 107 wyrobic.

W innych wyścigach z PALCEM w ... by wchodzili do 107%

Żeby biedne dzieciaczki się nie męczyły:
Bahrain
POLE POSTION -> 1:55.029
OSTATNI -> 2:04.904
107:
2:03,081

Australia
1:24.774
1:30.613
107
1:30,708

Malezja
1:51,886
1:59,977 (mokre kwalifikacje Glock i Kovalainen weszli do Q2 wiec w normalnych warunkach z palcem w d...)
107
1:59,718

Chiny
1:36,317
1:40,578
107
1:43,060

Hiszpania na styk
1:21,412
1:27,122 (to czas Senny, Karun zrobił 1:26,750)
107
1:27,111

Monako
1:15,035
1:19,559
107
1:20,287

Turcja
1:27,500
1:32,060
107
1:33,625

Kanada
1:15,889
1:19,675
107
1:21,201

Europa
1:38,324
1:42,851
107
1:45,207

Wlk Brytania
1:30,841
1:36,968 (Yamamoto z prawie 0.3 sek zapasu... pytania ?)
107
1:37,200

Niemcy
1:15,152
1:19,844
107
1:20,413

Wegry
1:20,417
1:26,453
107
1:26,046 (oba HRT o pół sekundy zawiodły)

Belgia
1:57,352
2:03,941
107
2:05,567

Włochy
1:22,646
1:27,020
107
1:28,431

Singapur
1:46,541
1:54,174 (to czas Senny. Klien zrobił 1:52.9 !!)
107
1:53,999

Japonia
1:32,035
1:37,365
107
1:38,477

Korea
1:37,123
1:43,283
107
1:43,922

Brazylia
1:20,050
1:23,796
107
1:25,654

Abu Dhabi
1:40.318
1:45.296
107
1:47.340
Yurek, 30.12.2010 00:29[!]
Dobrze Adakar, tylko że zespoły się rozwijają, a wygląda, że HRT będzie stać w miejscu.
NEO86, 17.01.2011 23:31[!]
Czyli reguła 107% będzie stała jak śmierć z kosą nad HRT
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca