Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Pirelli zakończyło ostatnie testy w tym roku

W trakcie pięciu dni w Bahrajnie włoski producent przejechał blisko 3000 kilometrów.
Marek Roczniak, 27 grudnia 2010, wyświetlenia: 3521<< | lista | T- | T+ | >>
W ubiegłym tygodniu firma Pirelli zakończyła ostatnie testy w tym roku, przeprowadzając pięciodniową sesję na torze Sakhir w Bahrajnie. W trakcie tych testów włoski producent przejechał blisko 3000 kilometrów. Bolidem Toyoty z 2009 roku jeździli zarówno Pedro de la Rosa, jak i Romain Grosjean, pracując nad udoskonaleniem mieszanki i konstrukcji nowego ogumienia F1.

Przebieg testów w Bahrajnie zakłóciła burza piaskowa. „Myślę, że to tylko pokazuje, iż gdziekolwiek nie byłbyś na świecie, niepewna pogoda może nadejść w bardzo różnych formach” – powiedział Paul Hembery, szef sportowy Pirelli. „Jednakże Formuła 1 polega na spodziewaniu się nieoczekiwanego i byliśmy w stanie szybko zareagować w tych wymagających okolicznościach, przedłużając test”.

„Dysponując dodatkowym czasem, byliśmy prawdopodobnie w stanie wykonać nieco więcej pracy, niż pierwotnie planowaliśmy, zatem ostatecznie wszystko dobrze się ułożyło. Korzystaliśmy z całej rodziny opon na suchy tor i dojście do stanu, w którym się teraz znajdujemy, po zaledwie pięciu miesiącach od pierwszej jazdy opon F1 na torze Mugello w sierpniu, jest świadectwem niezwykłego poświęcenia i możliwości zaprezentowanych przez każdego członka naszej ekipy”.

„Korzystaliśmy z dwóch różnych kierowców w celu porównania dwóch zestawów opinii i fakt, że obaj mówili te same pozytywne rzeczy na koniec testu świadczy tylko o dokonanym przez nas postępie. Nadal jest trochę pracy do wykonania, ale możemy wejść w rok 2011 z dużą pewnością siebie” – dodał Hembery. Pirelli wznowi testy w Bahrajnie w dniach 9-10 stycznia, by kilka dni później przenieść się do Abu Zabi na czterodniowe jazdy (15-18 stycznia).

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.02.2019  Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019
21.02.2019  Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami
20.02.2019  Pirelli: Nawierzchnia toru odpowiedzialna za dobre czasy w Barcelonie
05.02.2019  Pirelli: Wprowadzanie coraz miększych opon nie poprawiało widowiska
31.01.2019  Pirelli przygotowało na sezon 2019 nowe deszczowe opony
Tagi:
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mbwrobel, 27.12.2010 11:35[!]
Mają deszczówki, a nie mają opon na burzę piaskową? Nieładnie. Powinni opracować jakąś kostkę na taką pogodę ;)
vivon, 27.12.2010 12:29[!]
bo problem nie jest w oponach...
Maraz, 27.12.2010 12:42[!]
vivon, ty to mówisz na serio czy przeoczyłeś przymrużone oko na końcu pierwszego komentarza? :)
maciejas512, 27.12.2010 14:44[!]
Moim zdaniem gąsienice by zdały idealnie egzamin na piasku...
SoBcZaK, 27.12.2010 16:15[!]
Ja myślę, że robienie opon żwirowych mija się z celem bo burze piaskowe były do tej pory tylko na testach.
michal132, 27.12.2010 17:00[!]
na burze piaskową to przed oponą powinna być zamontowana szczotka która zamiatała by piach
Loxley, 27.12.2010 18:29[!]
przednie skrzydło z funkcją odpiaszczania ;p
bartek199874, 27.12.2010 20:11[!]
a są jakieś czasy okrążeń podane?
Byczek, 27.12.2010 20:57[!]
@loxley
jeszcze by się Formuła 1 stała poligonem doświadczalnym dla odkurzaczy i szczotek, przynajmniej na tym polu inżynierowie nie mieliby związanych rąk ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca