Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Pirelli zakończyło ostatnie testy w tym roku

W trakcie pięciu dni w Bahrajnie włoski producent przejechał blisko 3000 kilometrów.
Marek Roczniak, 27 grudnia 2010, wyświetlenia: 3483<< | lista | T- | T+ | >>
W ubiegłym tygodniu firma Pirelli zakończyła ostatnie testy w tym roku, przeprowadzając pięciodniową sesję na torze Sakhir w Bahrajnie. W trakcie tych testów włoski producent przejechał blisko 3000 kilometrów. Bolidem Toyoty z 2009 roku jeździli zarówno Pedro de la Rosa, jak i Romain Grosjean, pracując nad udoskonaleniem mieszanki i konstrukcji nowego ogumienia F1.

Przebieg testów w Bahrajnie zakłóciła burza piaskowa. „Myślę, że to tylko pokazuje, iż gdziekolwiek nie byłbyś na świecie, niepewna pogoda może nadejść w bardzo różnych formach” – powiedział Paul Hembery, szef sportowy Pirelli. „Jednakże Formuła 1 polega na spodziewaniu się nieoczekiwanego i byliśmy w stanie szybko zareagować w tych wymagających okolicznościach, przedłużając test”.

„Dysponując dodatkowym czasem, byliśmy prawdopodobnie w stanie wykonać nieco więcej pracy, niż pierwotnie planowaliśmy, zatem ostatecznie wszystko dobrze się ułożyło. Korzystaliśmy z całej rodziny opon na suchy tor i dojście do stanu, w którym się teraz znajdujemy, po zaledwie pięciu miesiącach od pierwszej jazdy opon F1 na torze Mugello w sierpniu, jest świadectwem niezwykłego poświęcenia i możliwości zaprezentowanych przez każdego członka naszej ekipy”.

„Korzystaliśmy z dwóch różnych kierowców w celu porównania dwóch zestawów opinii i fakt, że obaj mówili te same pozytywne rzeczy na koniec testu świadczy tylko o dokonanym przez nas postępie. Nadal jest trochę pracy do wykonania, ale możemy wejść w rok 2011 z dużą pewnością siebie” – dodał Hembery. Pirelli wznowi testy w Bahrajnie w dniach 9-10 stycznia, by kilka dni później przenieść się do Abu Zabi na czterodniowe jazdy (15-18 stycznia).

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.12.2018  Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019
05.12.2018  Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony
29.11.2018  Isola: Zaakceptujmy jeden pit stop i pozwólmy kierowcom mocniej naciskać
27.11.2018  Vettel: Nowe ogumienie nie różni się zbytnio od tego z sezonu 2018
27.11.2018  Bottas najszybszy w porannej wtorkowej sesji testów ogumienia
Tagi:
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mbwrobel, 27.12.2010 11:35[!]
Mają deszczówki, a nie mają opon na burzę piaskową? Nieładnie. Powinni opracować jakąś kostkę na taką pogodę ;)
vivon, 27.12.2010 12:29[!]
bo problem nie jest w oponach...
Maraz, 27.12.2010 12:42[!]
vivon, ty to mówisz na serio czy przeoczyłeś przymrużone oko na końcu pierwszego komentarza? :)
maciejas512, 27.12.2010 14:44[!]
Moim zdaniem gąsienice by zdały idealnie egzamin na piasku...
SoBcZaK, 27.12.2010 16:15[!]
Ja myślę, że robienie opon żwirowych mija się z celem bo burze piaskowe były do tej pory tylko na testach.
michal132, 27.12.2010 17:00[!]
na burze piaskową to przed oponą powinna być zamontowana szczotka która zamiatała by piach
Loxley, 27.12.2010 18:29[!]
przednie skrzydło z funkcją odpiaszczania ;p
bartek199874, 27.12.2010 20:11[!]
a są jakieś czasy okrążeń podane?
Byczek, 27.12.2010 20:57[!]
@loxley
jeszcze by się Formuła 1 stała poligonem doświadczalnym dla odkurzaczy i szczotek, przynajmniej na tym polu inżynierowie nie mieliby związanych rąk ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca