Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.08.2018

Niki Lauda może w tym roku nie wrócić do padoku F1

Abiteboul: Ricciardo nie będzie wygrywał z Renault co najmniej do 2020 roku

Leclerc: Po słabym starcie sezonu postępy Saubera wyglądają na jeszcze większe

13.08.2018

Tost: Niedziałające poprawki są odpowiedzialne za słabą formę

Magnussen: Formuła 1 wreszcie sprawia mi radość

Raikkonen przedłużył kontrakt z Ferrari na starty w sezonie 2019?

12.08.2018

Massa rozczarowany wypowiedzią Strolla o braku wsparcia w sezonie 2017

Sirotkin: Sauber znalazł się już poza zasięgiem Williamsa

Renault zaskoczone postępami Ferrari nad jednostką napędową

Brown: McLaren potrzebuje dobrego bolidu by zaryzykować z młodymi kierowcami

Stroll: Moje uczucie do Formuły 1 to "kocham-nienawidzę"

11.08.2018

Wywiad z e-sportowym kierowcą Mercedesa - Patrykiem Krutyjem

Wyniki oglądalności wyścigów F1 są gorsze o 4% względem sezonu 2017

10.08.2018

Verstappen nie martwi się częstymi karami nakładanymi na Toro Rosso

Perez nie wyklucza zmiany zespołu przed nadchodzącym sezonem

Massa rozumie decyzję Ricciardo o przejściu do Renault

Brawn sprzeciwia się skracaniu dystansu wyścigów

Przyszłoroczny kalendarz F1 będzie składał się z 20 Grand Prix

09.08.2018

Carey: Liberty pracuje nad ocaleniem GP Niemiec

Horner: Być może Ricciardo obawiał się, iż zostanie pomocnikiem Verstappena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2003
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Drugi dzień testów na torze Jerez

Marek Roczniak, 9 grudnia 2003, wyświetlenia: 1983<< | lista | T- | T+ | >>
P.Kierowca Konstruktor Op. Czas okr. Strata Okr. 
Czasy uzyskane na torze Jerez
1.Anthony Davidson B.A.R Honda 1:26,256   47 
2.Felipe Massa Sauber Petronas 1:26,892 +0,636 22 
3.Rubens Barrichello Ferrari 1:27,003 +0,747 10 
4.Takuma Sato B.A.R Honda 1:27,199 +0,943 18 
5.Juan Pablo Montoya Williams BMW 1:27,452 +1,196 50 
6.Franck Montagny Renault 1:27,775 +1,519 25 
7.Mark Webber Jaguar Cosworth 1:27,855 +1,599 43 
8.Pedro de la Rosa McLaren Mercedes 1:28,483 +2,227 26 
9.Marc Gene Williams BMW 1:28,663 +2,407 28 
10.Fernando Alonso Renault 1:28,705 +2,449 
11.Olivier Panis Toyota 1:29,627 +3,371 35 
12.Christian Klien Jaguar Cosworth 1:30,564 +4,308 41 
13.Cristiano da Matta Toyota 1:31,398 +5,142 31 
14.Alex Wurz McLaren Mercedes 1:32,365 +6,109 
Dzisiaj na torze Jerez obecnych było już osiem zespołów, jednak jeszcze silniejsze opady deszczu niż w poniedziałek ograniczyły aktywność niektórych kierowców do minimum. Najlepszy czas ponownie uzyskał reprezentant zespołu B.A.R, choć tym razem był nim Anthony Davidson. Tymczasem Takuma Sato, który przejechał mniej o ponad połowę okrążeń, uplasował się na czwartej pozycji, mając blisko sekundę straty do kierowcy testowego stajni z Brackley.

Zespół Sauber planował dzisiaj przeprowadzać testy porównawcze dwóch różnych modyfikacji amortyzatorów, a także testować nowy materiał wykorzystany do produkcji hamulców i opony Bridgestone przeznaczone do jazdy po suchej nawierzchni. Ze względu na deszcz szwajcarska stajnia musiała jednak zmienić plany i skupiła się na dostosowaniu ustawień bolidu C22 do stylu jazdy Felipe Massy na mokrym torze. Brazylijczyk przejechał 22 okrążenia i uzyskał drugi czas, tracąc do Davidsona niewiele ponad pół sekundy.

Do obecnego od poniedziałku kierowcy testowego Ferrari – Luki Badoera dołączył dzisiaj jeden z głównych kierowców włoskiej stajni – Rubens Barrichello, dla którego był to pierwszy kontakt z bolidem F2003-GA od zakończenia sezonu 2003. Brazylijczyk przejechał zaledwie 10 okrążeń i uplasował się na trzeciej pozycji, natomiast ze względu na wyjątkowo trudne warunki Badoer w ogóle nie wyjechał dzisiaj na hiszpański tor. Zespół Ferrari w tym tygodniu skupia się na testach opon Bridgestone.

Zespół Williams rozpoczął dzisiaj testy na torze Jerez, w których uczestniczyli Juan Pablo Montoya i kierowca testowy Marc Gene. Kolumbijczyk skupił się na testowaniu opon Michelin na mokrą nawierzchnię i uzyskał piąty czas, będąc jednocześnie najbardziej aktywnym kierowcą. Tymczasem Gene kontynuował testy nowego silnika i nowej skrzyni biegów, plasując się ze stratą ponad dwóch sekund do kolegi po fachu z zespołu B.A.R – Davidsona na dziewiątej pozycji.

Kolejnym zespołem, który zaliczył dzisiaj pierwszy dzień testów w tym tygodniu jest Renault. Francuską stajnię reprezentowali kierowca testowy Franck Montagny oraz Fernando Alonso. Hiszpan przejechał najmniej okrążeń ze wszystkich kierowców, bo zaledwie siedem i uzyskał dziesiąty czas, natomiast Montagny był blisko o sekundę szybszy (strata półtorej sekundy do Davidsona) i uplasował się na szóstej pozycji.

Kierowcy z zespołu Jaguar – Mark Webber i Christian Klien uplasowali się odpowiednio na 7 i 13 pozycji, łącznie przejeżdżając 84 okrążenia. Strata Kliena do najszybszego kierowcy wyniosła ponad cztery sekundy, jednak Austriak nadal dysponuje niewielkim doświadczeniem i jazda w tak trudnych warunkach z pewnością sprawia mu jeszcze problemy.

Zespół McLaren reprezentowali dzisiaj dwaj kierowcy testowi – Pedro de la Rosa i Alex Wurz. Hiszpan miał do dyspozycji tegoroczny bolid MP4-17D i uzyskał ósmy czas, natomiast Wurz po raz pierwszy zasiadł za kierownicą nowego auta (MP4-19). Stajnia z Woking nie chciała jednak ryzykować uszkodzenia tego bolidu, o co w tak trudnych warunkach bardzo łatwo i dlatego Austriak przejechał zaledwie dziewięć okrążeń, plasując się na ostatnim miejscu.

Ostatnią stajnią uczestniczącą w dzisiejszych testach była Toyota. Japońską stajnię reprezentowali dwaj główni kierowcy – Olivier Panis i Cristiano da Matta. Kierowcy ci uplasowali się odpowiednio na 11 i 13 pozycji.

Źródło: Sauber.ch, Ferrari.com, BMW.WilliamsF1.com, F1Racing.net, F1-Live.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.08.2018  Russell na czele tabeli drugiego dnia testów na Hungaroringu
31.07.2018  Antonio Giovinazzi najszybszy 1. dnia testów w Budapeszcie
31.07.2018  Dwa zespoły testują w Budapeszcie przednie skrzydła w specyfikacji 2019
29.07.2018  Zimowe testy przed sezonem 2019 nie odbędą się w Bahrajnie
24.07.2018  Zespoły omawiają przeniesienie zimowych testów z Barcelony do Bahrajnu
Tagi:
Testy
Jerez

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca